נפילה מסולם בעבודה ושבר ביד.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילה מסולם בעבודה ושבר ביד.
    גיא כהן
    10/12/2011

    שלום. נפלתי בעבודה מסולם (עובד ברשת אופנה) וכתוצאה מכך נחבלתי ביד ושברתי את הרדיוס במרפק.הבאתי למעביד טופס 250 והוא אמור להחזיר לי אותו. האם אני מגיש אותו לביטוח לאומי או שהמעביד עושה זאת? והאם ע"ס ניסיונך אני יכול לקבל פיצוי חד פעמי מהביטוח הלאומי? ואם כן או ששווה לבדוק למי פונים להתחלת התהליך. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה מסולם בעבודה ושבר ביד. - תגובה

    ד``ר מרק-אלן לוי
    11/12/2011

    טופס 250 הינו טופס של התחייבות כספית. אתה צריך למסור אותו לבית חולים ולקופת החולים כדי שיטפלו בפניה שלך ע"ח ביטוח לאומי. מה שיש לשלוח לביטוח לאומי זה טופס ראשוני לנפגעי עבודה שיינתן לך ע,י הרופא כאשר אתה מביא את טופס 250. לגבי פיצוי זה בכלל לא הזמן אתה זכאי ל 91 ימי מחלה ע"ח ביטוח לאומי ולאחר מכן אם אתה לא יכול לחזור לעבודה או יש לך נכות אתה ניגש לוועדה רפואית כדי לקבל נכות זמנית/קבוע +- פיצוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה מסולם בעבודה ושבר ביד. - תגובה

    ד``ר טמיר גפן
    11/12/2011

    הי!
    קיבלתה תשובה מלאה מד"ר לוי וברצוני רק להוסיף לדבי פיצוי וכו' שדבר תלוי בנכות שנותרה וכמובן מה הנזק שנותר. שבר בראש הרדיוס תלוי בחומרתו עם תזוזה בלי תזוזה, יש צורך בניתוח או טיפול שמרני וכו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו