פריצת דיסק ובקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריצת דיסק ובקע
    דניאל
    22/04/2013

    שלום,
    אני בת 34 גננת במקצועי.
    לפני כחודש וחצי התגלתה לי פריצת דיסק בחוליות L4-L5 עם בקע. קיבלתי מהרופא המומחה שלושה חודשי מנוחה אך לאחר כחודש נאלצתי לחזור לעבודה בלחץ הבוס ומאז יש החמרה במצב הכאבים חזרו בעוצמה חזקה ונשקלת אף אפשרות של ניתוח. יש לציין כי במהלך החודש שבו הייתי במנוחה ולא עבדתי היה שיפור בכאב.
    שאלתי היא- ההמלצה של הרופא המומחה הינה המשך מנוחה מוחלטת וטיפול תרופתי נגד כאב. מאחר ועברו שלושה חודשים והרופא אינו יכול להמשיך את חופשת המחלה, האם רופא תעסוקתי יכול על דעת עצמו לקבוע לי שעליי לחזור לעבודה מבלי להתחשב בדעת האורטופד המומחה ובמצב הכאבים שאני סובלת?
    האם הרופא התעסוקתי יכול לקבוע לי שעליי ללכת לבצע הזרקות או ניתוח בניגוד לרצוני? (אני מאוד חוששת מהזרקות חומרים לגוף בשל רקע משפחתי)
    תודה מראש,
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק ובקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מבעיה דומה

    מירה
    09/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק ובקע - תגובה

    ד``ר מרק-אלן לוי
    09/06/2013

    ראשית לא נצלת את 3 החודשים של חופש מחלה לפי מה שכתבת.
    שנית רופא תעסוקתי יכול להמליץ על המשך חופשת מחלה מעבר ל 3 חודשים (אם את עובדת במגזר פרטי בדרך כלל לא צוברים מעל 3 חודשים ויש לגשת לקרן הפנסיה לקבלת ניכות זמנית)
    שלישית אף אחד לא יכול להכריח אותך לקבל טיפול שאת מסרבת לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו