שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יוליה
    14/12/2008

    שלום, עבדתי בבית אבות במחלקה של אנשים עצמאיים, לפני כחודש העבירו אותי למחלקה סיעודית, רופא תעסוקתי קבע כי איני יכולה לעבוד בעבודה שמצריכה הרמת משקל מעל 5 ק"ג, בעבודה רוצים להפנות אותי לביטוח לאומי לקבלת נכות, איני מעוניינת בכך אלא רק לעבור למחלקה הקודמת או שיפטרו אותי, האם יש לי זכות לדרוש זאת ולא לפנות לקבלת נכות, והאם יש מחוייבות מצד המעסיק לענות לדרישות שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת תפקיד

    ד``ר מרק-אלן לוי
    14/12/2008

    לא ברור לי מה המעסיק רוצה . הוא אינו רשאי להפנות אותך בפני הביטוח הלאומי היות ואת צריכה לתבוע. במקרה זה המעביד יכול להפנות עובד בפני הביטוח הלאומי רק במחלת מקצוע על סמך המלצה של רופא תעסוקתי. אני מניח כי יש לך בעיות גב שמקורם לא חשוב כעת. יתכן כי המעביד מצפה שלא תקבלי כלום מהביטוח הלאומי וכך לא להפעיל את המגבלות שניתנו ע"י רופא תעסוקתי. בשלב זה הקובע הינו הרופא התעסוקתי ואם המעביד אינו מסוגל לעמוד במגבלות הוא יצטרך להפסיק את עבודתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו