שיקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיקום
    דניאלה
    29/10/2009

    תודה על התייחסותך המהירה.



    אני אולי מעט מקשה עליך בשאלותי ואני בכל זאת רוצה תשובה יותר ספציפית ולכן אפרט:


    12 שנות לימוד.

    עסקתי בעבר בתור מזכירה ועוזרת למנהל חשבונות.
    וכגננת בפעוטון.

    כתבת על כישורים, אולי בכתיבה יצירתית -
    מה אפשר להציע בתחום?

    אני לא מסוגלת לעבוד מול מחשב זמן רב, אני לא אוהבת את כל מקצועות המחשב כגון:
    עריכת ויאו, גרפיקה, מחשבים וכו.

    מה בכל זאת יהייה אפשר להציע לי ממגוון האפשרויות שאתה מכיר?
    והאם בכלל מישהוא ישמע לדעתי? כלומר האם רופא תעסוקה מתחשב ברצון ה"חולה"?

    האם אתה יודע אולי מנסיונך האם חברות הביטוח מממנות לימודים לשיקום?

    אם בירצוני לפנות אליך באפן פרטי- זה מספיק בשביל לערער על רופא תעסוקתי של חברת הביטוח?

    אציין כי מעל 8 שנים אישרו לי עד החודש האחרון.

    תודה , מקווה שלא הגזמתי מידי, תשתדל לענות על כל שאלותי....



    תודה דניאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום

    ד``ר טמיר גפן
    29/10/2009


    נתחיל מזה שיש לך מקצוע - מזכירה ועוזרת למנהל חשבונות.
    האים את לא מסוגלת לעבוד בעבודה זו?
    השאלה שעומדת מול רופא תעסוקתי לא מה את אוהבת או לא אוהבת. השאלה הנה רפואית מה את מסוגלת מבחינה רפואית ומבחינת הכשרה וניסיון קודם שלך.
    לא ברור לי מדוע את לא מסוגלת לעבוד מול מחשב?
    דים לשיקום?

    לגבי בדיקה באפן פרטי - אין אני יכול להבטיח שאני יכול להמליץ אי כושר מלא ולצמיתות. רק לאחר עיון בכל התיעוד ולאחר בדיקה פיזיקאלית היה ניתן להגיד לגבי המלצתי אך לא לפני כן.
    בהצלחה ד"ר גפן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו