תהליך בירור רפואי אצל רופא תעסוקתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תהליך בירור רפואי אצל רופא תעסוקתי
    אביב
    08/11/2009

    שלום,
    לאחרונה התחלתי בתהליך של בירור רפואי עקב כאבי ראש כרוניים שהחלו לאחר שהתחלתי לעבוד כנציג שירות. כאבים שממש שיתקו אותי ופגעו לי באיכות ובכושר העבודה.
    המנהל שלי הודיע לי שאם אני לא יכול לבצע את התפקיד עליי להביא אישור מרופא תעסוקתי או שאתפטר ואשלם קנס.
    ניגשתי לרופא תעסוקתי אשר שלח אותי להמשך בירור אצל נוירולוג מומחה ורופא עיניים.
    בנתיים המנהל שלי לא מוכן להעביר אותי למשרה אחרת וטוען כי עליי לבצע את התפקיד למרות המגבלות הבריאותיות שלי ו/או שאתפטר ואשלם את הקנס.
    הצעתי למנהל שלי שאגיש לו באופן זמני אישור מרופא המשפחה עד לסיום תהליך הבירור הרופאי אצל הרופא התעסוקתי, אך הוא טוען כי הוא לא מוכן לקבל את האישור בטענה שהוא לא קביל ורק אישור מרופא תעסוקתי קביל.

    האם הדבר נכון מבחינת החוק?
    ומה הזכויות שלי כעובד אשר התחיל תהליך של בירור רפואי אצל רופא תעסוקתי?

    תודה על הכל,
    אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגבלות

    ד``ר מרק-אלן לוי
    09/11/2009

    שלום
    עקרונית אתה יכול להביא אישור מרופא משפחה והמעביד יכול לדרוש בדיקה מרופא תעסוקתי אך עד קבלתו עליו להצטמד להמלצות של הרופא התעסוקתי.
    כנציג שירות אני מבין שאתה עונה לטלפונים או למחשב או דלפק קבלת קהל , לא ברור לי מה הקשר הישיר עם העבודה והכאב ראש. אתה זקוק למשקפיים? או אתה סובל מעבודה במקומות סגורים? יחד עם זאת אם יש מגבלות רפואיות אתה לא צריך להתפטר שיפטרו אותך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיות הרופאיות

    אביב
    09/11/2009

    הבעיות הרפואיות בעיקר של כאבי הראש החזקים שנובעים ישירות מהעובדה שמוצמדת לי אוזנייה ומרביתן המוחלט של השיחות הן שיחות בטונים גבוהים מאוד.
    הכאבי ראש ממש משתקים אותי ומפריעים לי בביצוע העבודה.
    כמו כן, התחילו לי בעיות של כאבי אוזניים ממש חזקים וכאבי גרון עקב הדיבור הממושך.

    האם אישור מרופא משפחה קביל עד לסיום הבירור הרפואי אצל הרופא התעסוקתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי כושר

    ד``ר טמיר גפן
    09/11/2009

    הי!
    במידה ומצבך הרפואי לא גורם לבעיות חמורות הרי ניתן למספר ימים לקבל אישור מחלה מרופא המטפל. לא ברורה סביה לכאבי אוזניים הרי מפלס רעש באוזניות אינו גבוה ומדובר בציוד שבדרך כלל בדוק ובשימוש לא רק על ידך. יש לבדוק האים גם עובדים אחרים סובלים מבעיות דומות.
    יש לבצע את הבירור הרפואי בהקדם ולגשת להמלצות רופא תעסוקתי. כמו כן בהתאם להתרשמותו רופא תעסוקתי יכול לתת המלצות זמניות עד לסיום הבירור.
    בהצלחה ד"ר גפן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו