מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תאונת דרכים בדרך לעבודהמרים29/07/2010
שלום רב,
עברתי תאונת דרכים בדרך לעבודה.מאז, כאבי גב קשים וקושי נפשי רב לנהוג.
הרכב שלי הוגדר כטוטאל לוס ומאז כאבי הגב.
בשל כך,התפטרתי מעבודתי היות ואינני מסוגלת יותר לנהוג לעבודה (40 דקות מביתי).
הדבר גורם לי לחרדות נוראיות ועצם הישיבה הממושכת ברכב, מגבירה לי את כאבי הגב.
המעביד איננו מעוניין לשלם פיצוי פיטורין.
מה עליי לעשות בכדי להוכיח כי ההתפטרות נובעת מחמת הרעה במצב הבריאות שלי
אשר נגרם אצל המעביד?
האם חובה להעביר מכתב מרופא תעסוקתי? במידה וכן, האם ניתן לגשת לרופא תעסוקתי
לאחר ההתפטרות ולהסביר לו בכפוף למסמכים רפואים כי זוהי הסיבה שהתפטרתי
והוא יוכל להמציא מכתב עבורי?
תודה מראש
מרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפטרות
ד``ר טמיר גפן30/07/2010הי!
ראשית לא כתבת במה עסקת ומה המקצוע.
שנית לא היה נכון מצידך להתפטר מעבודה הרי במידה ומדובר בתאונת עבודה את יכולה להיות בחופשת תאונה תקופה ממושכת כמובן בהתאם לממצאים (ואת מוסרת על בעיות והפרעות משמעותיות במצב בריאותך)
שלישית רופא תעסוקתי במסגרת קופת חולים קובע את כשירותו של עובד לעבוד אצל מעסיק מסויים ובתפקיד מסוים. כמו כן ישנם מצבים שרופא ממליץ על קיצור שעות או מגבלות אלה ואחרות בכדי שעובד יוכל להמשיך לעבוד. לאחר התפטרותך הרי רופא תעסוקתי לא יכול לקבוע דבר כאין לך מעסיק. במקרה שלך האופציה הנה אולי לגשת לרופא תעסוקתי שעובד באופן פרטי ולבדוק אפשרות של אישור שכזה (ייתכן והרופא לא ימצא לנכון לתת אישור שאת מבקשת).
כמו כן יש לפניך אפשרות לפנות לבית דין לעבודה או בית משפט.
בהצלחה
ד"ר גפן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפטרות-המשך
מרים30/07/2010היי
בהמשך לתכתובת ביננו:
עבודתי הינה עבודה משרדית.
הסיבה העיקרית להתפטרות הינה קושי רב בנסיעות לעבודה,משום שאני נימצאת בחרדות
נוראיות בזמן הנהיגה -מאז התאונה.
החלטתי להתפטר היות וגם אם רופא תעסוקתי היה ממליץ על הפחתת שעות העבודה,בכדי להקל על כאבי הגב, זה לא היה עוזר היות והנהיגה לכשעצמה מהווה בעיה משמעותית עבורי ואני מעוניינת למצוא עבודה קרוב למקום מקורי על מנת לנהוג כמה שפחות.
האם בכדי לקבל פיצויי פיטורין חובה להצטייד במכתב מרופא תעסוקתי?
האם לא מספיק מכתב מרופא אורטופד ורופא משפחה המציינים כאבי גב מאז תאונת העבודה
וקושי בנהיגה.אני רואה כי ע"פ סעיף 6 בחוק פיצוי פיטורין,עובד אשר מחמת הרעה במצב בריאותו אשר נגרם אצל המעביד, מגובה באישורים מתאימים(לא כתובכי הכרחי מכתב מרופא תעסוקת),מתפטר אזי מזכה בפיצויים.........
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפטרות
ד``ר טמיר גפן31/07/2010הי!
על פי המקובל ישנו רק רופא יחיד שיכול כושר או אי כושר עבודה וזה רופא תעסוקתי כך שבמידה והמעסיק דורש אישור מרופא תעסוקתי הרי הוא צודק.
את מדברת על חרדה. הרופא שיכול לקבוע חומרת חרדה הנו פסיכיארט ולא רופא משפחה ואורטופד. כמו כן מצב חרדה הרי הנו מצב חולף לכן יכול להיות שחופשת מחלה לתקופה ממושכת בת מספר חודשים היה פוטר את הבעיה.
בהצלחה.!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

