צילומי רנטגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילומי רנטגן
    שרון
    17/02/2011

    שלום
    שמי שרון אני עובדת כטכנאית במרפאה וטרינרית. כחלק מעבודתי אני מצלמת צילומי רנטגן רציתי לדעת איך למזער נזקי רנטגן מהו המיגון הדרוש לחדר רנטגן האם עופרת בקירות החדר הינם חובה או שמספיק קיר מגן אחד שמאחוריו עומד מי שאינו לבוש וסט עופרת. בסגרת עבודתי ב 90% מהפעמים אנו העובדים מחזיקים את בעל החיים בעת הצילום, אנו לבושים וסט מגן ומגן טירואיד האם זה מספק? ממוצע צילומים כ 4 צילומים ביום לכל עובד בעוצמת צילום של בין 55 ל65 לצילום. אינני טכנאית רנטגן כך שאיני בטוחה שהגדרת העוצמה הינה נתון מספק.. כל עובדי המרפאה עונדים את אותו התג בשעת הצילום (תג אחד לכל העובדים עובר בין אחד לאחד) האם אמינותו מספקת והאם כפי שהממונה עלינו אומר התג אינו עובר את רמות החשיפה המותרות למרות שנחשף בכל צילום (התג נבדק בנחל סורק אחת לחודש בערך) אז המעקב מספק ואין סיבה לדאגה??
    האם יש מקום שיכול לתת לי מענה קולי אנושי לכל שאלותי?? מקווה שתוכלו לספק לי תשובות.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילומי רנטגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילומי רנטגן - תגובה

    ד``ר טמיר גפן
    18/02/2011

    הי!
    בהחלט שאלות רבות ובמקום להתחיל לכתוב נראה לי טוב יותר שתתקשרי לנייד 0504771317 לקבלת הסבר ותשובות לשאלותייך.
    בכבוד רב ד"ר גפו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו