צריכה לקבל החלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה לקבל החלטה
    אירה
    21/11/2011

    שלום רב. בתי בת 3 וחודשיים עם שקדים גדולים מאוד, אינה נושמת כלל דרך האף ולאחרונה שמנו לב שלא שומעת טוב. לאחר 2 בדיקות שמיעה+טומפונומטריה התגלה שיש ליקוי שמיעתי (30 ו 35) וגם נוזלים באוזניים. היינו כבר ב 3 ייעוצים אצל רופאים מנתחים. אני מבינה שאין מנוס מניתוח כריתת שקדים כיוון שהם חוסמים לה כמעט את כל הלוע ועל הדרך המנתח יסתכל על האדנואיד וסביר להניח שיכרות גם אותו. ההתלבטות שלי האם לבצע באותו ניתוח גם את הכנסת הכפתורים לאוזניים? האם יכול להיות שלאחר כריתת השקדים והאדנואיד ייחול שיפור ספונטאני במצב השמיעה והנוזלים באוזניים? או שעדיף כבר עכשיו לעשות את שלושת הניתוחים במכה? אני מאוד מאוד מתלבטת. מנסיונך האישי, מה הסיכויים שבעיית האוזניים הינה משנית לבעיית השקדים והאדנואיד? תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה לקבל החלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה לקבל החלטה - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/11/2011

    שלום אירה,
    במקרה של ביתך מקובל לבצע את שלושת הניתוחים יחד משום שהסיכו לשיפור הנוזלים והשמיעה לאחר ניתוח השקדים והאדנואידים הוא קטן. שלושת הניתוחים יחד מונעים את הצורך בניתוח נוסף ובהרדמה נוספת.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו