ניתוח שקד שלישי וכפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקד שלישי וכפתורים
    אמא
    23/12/2011

    בני בן 3 צריך לעבור ניתוח שקד שלישי וכפתורים באוזנים. בבדיקת שמיעה נמצא ירידה בשמיעה, בשל נוזלים באוזנים ושקדים מוגדלים וירידה בשמיעה הומלץ על ניתוח. בבית רוב הזמן מבקש טישו למרות שלא ממש רואים נזלת ואם כן אז זו נזלת שקופה. ההתלבטות שלי היא שהילד ממה שאנחנו ההורים רואים כן מדבר ברור ולפי מה שהבנתי מהרופאה לקראת גיל 5 פוחת הדלקות. אז האם לא כדאי לחכות או שבכל זאת מומלץ לעבור את הניתוח?הפחד שלי שלא יהיה גרוע יותר ,כי הוא כן מדבר בהתאם לגילו. האם באמת מדובר בניתוח פשוט כפי שמציגים?מדובר בילד שעבר הרבה הרדמות מסיבות אחרות. דבר נוסף ששכחתי לצין הילד היה שנה עם אנטיביוטיקה מניעתית ועדיין נשארו נוזלים ושקד מוגדל. בתקופת האנטיביוטיקה לא היה חולה הרבה, ושניסינו להפסיק אנטיביוטיקה חזר להיות חולה.
    האם מומלץ ניתוח או לחפש אלטרנטיבות אחרות עד שיגדל וגם ככה בתקווה יפחת הדלקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקד שלישי וכפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקד שלישי וכפתורים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    28/12/2011

    שלום אמא
    הניתוח הנ"ל פשוט וקצר,אין מה לחפס אלטרנטיבה,כי אין כזו. דחיה של הנתוח גורמת נזקים בלתי הפיכים.
    לכן מומלץ לבצע את הניתוח כמה שיותר מוקדם.
    כל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו