שעווה באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעווה באוזן
    נטלי
    24/07/2013

    שלום,
    יש לי פעוט בן שנה וארבעה חודשים.
    לבן שלי אין בעיות שמיעה/דלקות וכו' אבל הוא מתלווה לאחיו שהולך למעקב אצל אאג
    והרופאה בודקת גם אותו. באופן קבוע היא מוציאה לו שעווה מהאוזן.
    היא אומרת שהאוזן שלו מלאה בשעווה ושאין טעם לבוא במיוחד לזה אבל אם ממילא אנחנו נמצאים אצלה אז היא מוציאה.
    יש לו כנראה נטייה להצטברות של שעווה.
    היום היינו אצל רופא ילדים והוא אמר שהאוזניים מלאות בשעווה ולכן לא יכול לבדוק אם יש דלקת או בעיה (הגענו בגלל חום) וששמע שהרופאה מוציאה לו שעווה בכל ביקור אמר שזה בכלל לא מומלץ. הוא המליץ על 3 טיפות שמן פראפין למשך 4 ימים כטיפול אחת לחודש.
    עכשיו אני מבולבלת וחסרת ידע מקצועי.... האם להמשיך לקחת אותו לאאג שתוציא לו שעווה בכל ביקור, לשים שמן פראפין או לא לעשות כלום?
    אשמח לדעתך.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעווה באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה באוזן - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    28/07/2013

    שלום נטלי,
    לשעווה שבאוזן יש תפקיד הגנתי לאוזן החיצונית, והיא מגינה בפני חדירת גופים זרים והתפתחות חיידקים.
    רק כאשר השעווה מפריעה לראות את עור התוף במצב החשוד לדלקת, או כאשר היא חוסמת טוטאלית את התעלה מומלץ להוציאה. לפי כלל זה נוהגים בדרך כלל רופאי א.א.ג לנקות את השעווה בעת הצורך.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו