בקשה להבהרה נוספת ד"ר .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה להבהרה נוספת ד"ר .
    טל
    09/08/2008

    יש לציין שלאמא שלי ולאחי אוזניים (שתי האוזניים) קטנות, יחסית, הצורה הינה רגילה ובלי עיוותים כלשהם. האם זוהי התפתחות רגילה של האוזניים מבלי קשר או הקרנה כלשהו לפתולוגיה מסוימת בגוף? האם בדומה שיש אוזניים בעלות גודל רגיל או גדול ופולט, ישנן אוזניים קטנות מבלי הפרעה כלשהי בהתפתחות ?! האם אתה ממליץ לי לגשת לניפרולוג מומחה או למומחה א.א.ג באזור מגוריי? זהו החיסרון היחידי בלהיות סטודנט לרפואה -- ככל שהידע שלי גדל אני מיישם אותו על עצמי וזה מגדיל את החרדה אצלי :() יש לך עוד טיפ בשביל תופעה זו, בהיותך סטודנט לרפואה לעבר :) אשמח מאוד להבהרה ממך. זה חשוב לי מאוד ומדאיג אותי הרבה. תודה רבה על תשומת הלב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה להבהרה נוספת ד"ר .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה להבהרה

    ד``ר יהושע דנינו
    10/08/2008

    טל שלום
    גודל האוזניים אינו מצביע בדרך כלל על פתולוגיה והוא יכול להיות קשור למרכיבים תורשתיים.
    לאור החששות שלך אני ממליץ לך לפנות למומחה א.א.ג. והוא יחליט אם יש צורך להפנותך לבירור רפואי נוסף.
    טיפ נוסף שיש לי אליך הוא לעשות שימוש שיש לך כסטודנט לרפואה בנגישות למוריך המומחים ולספרות הרפואית הרלוונטית.
    אני מאחל לך הצלחה בלימודיך וכל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו