הסרת כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת כפתורים
    ליאת
    11/08/2008

    בני עבר בגיל שנה ניתוח כפתורים,פוליפים ושקדים,עברו מאז שנתיים וחצי.לפני כשבוע בני גרד את האוזן ויר ממנה דם,הלכנו לרופא אוזניים והוא אמר שחייב להוציא את הכפתורים כי עבר הרבה זמן.האם חייב להוציא אותם<האם היינו צריכים להוציא אותם מזמן?האם הדלקות אוזניים יחזרו כשנוציא אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת כפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/08/2008

    ליאת שלום רב.
    ניתוח צינוריות הוא אחד הניתוחים השכיחים ביתר בא.א.גרון. בד"כ הזמן בו הצינורית מאווררת את האוזן התיכונה הוא כשנה. יש מצבים בהם הצינוריות "יושבות" במקומם מעבר לזמן הזה, והשיקול להוצאתם הינו רפואי בלבד.
    צינוריות הנימצאות במקומן מעל שנתיים וחצי אינן אמורות, בד"כ, לגרום לנזק לתופית או לאוזן התיכונה, לבד מהטירדה של המניעה מהרטבת האוזניים שחלה על הילד.
    החלטת הרופא המקצועי להוציא באישפוז את הצינוריות, נעשתה ככל הניראה לאחר שיקול רפואי.
    איחולי בריאות שלמה לך ולבנך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו