דלקות אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות אוזניים
    טלי
    28/08/2008

    בני בן 10 חודשים ועדיין לא מבטא הברות, ונאמר לי שאחת הסיבות האפשריות היא שאולי יש נוזלים באוזניים. כשבאתי לרופאת המשפחה היא אמרה שאם לא היו לו דלקות אוזניים אז לא סביר שיש הצטברות נוזלים. 1. האם זה נכון? 2. האם יתכן שהיו לא דלקות אוזניים בלי שנדע על כך? הוא תינוק עם כוח סבל די גבוה ונוטה "לקטר" פחות מרוב בני גילו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים ודלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    28/08/2008

    שלום יעל,
    נוזלים באוזניים יכולים לההיות כתוצאה של דלקות אוזניים, אך גם יכולים להיות ללא כל דלקות אוזניים, אלא על רקע של תפקוד לקוי של התעלה שבין האוזן לגרון.
    בגיל של בנך דלקות אוזנים בדרך כלל מלוות בסימפטומים של חום, כאב, אי שקט לילי וירידה בתיאבון. לעיתים יכולות להיות דלקות אוזניים ללא סימפטומים אלה, לכן לשאלתך יכול להיות שהיו לבנך דלקות אוזניים שלא היית מודעת להן, ויותר סביר שלא היו לו.
    לעיתים הפרעה בהיגוי של הברות יכולה להיות קשורה לליקוי שמיעה והליקוי השכיח בגיל של בנך הוא על רקע של נוזלים. אני ממליץ לך לפנות לרופא א.א.ג. מומחה
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו