ילד צורח מכאב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד צורח מכאב
    ע.
    10/09/2008

    שלום יש לי בקשת עזרה - ילד בן 6 לפני כחודש סיים אנטיביוטיקה מוקסיפן בגלל דלקת באזן שמאל. שוב התלונן על כאב באוזן ימין קיבל אנטיביוטיקה וסיים ב-27/10 עקב דלקת. היום הוא שוב מתלונן על אוזן שמאל צורח מכאבים. הייתי במר"מ לדברי הרופא יש אדם קל ונוזלים.הוא אכן מצונן מאד ואף סתום כבר כמה ימים והיום התחילה נזלת. שאלתי מדוע זה חוזר על עצמו והאם מאודם קל ככה ילד אמור לצרוח מכאבים תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד צורח מכאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    10/09/2008

    שלום רב,
    דלקות באוזניים יכולות לחזור למרות טיפול אנטיביוטי, לכן יתכן שזה המצב אצל בנך שהדלקות שטופלו שבו והופיעו. חזרת הדלקת נובעת לעיתים מנוזלים באוזן התיכונה המזדהמים או מנזלות החודרות מהגרון האפי אל האוזן.
    במקרים כאלה מומלץ לתת טיפול אנטיביוטי מונע שאמור למנוע את הדלקת הבאה. אודם קל ונוזלים באוזן לא בהכרח מעידים על קיומה של דלקת, ההחלטה היא ע"י מספר סימנים שהרופא הבודק יכול לראות.
    כאשר הילד בוכה מכאבים הדבר יכול לנבוע מהדלקת באוזניים אך גם יכול לנבוע מסיבות אחרות.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו