שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מיכל
    27/10/2008

    שלום רב אני שבוע אחרי ניתוח פרוטיס גידול שפיר ויש לי נפיחות והאזור קשה מאד ורגיש מאד מתי עובר? התחלתי אנטביוטיקה היום ראשון בגלל שהנפיחות והכאבים מאד חזקים שהיו לי באזור הניתוח הניפוחת ירדה קצת אבל יש בצקת עוד למה זה לא עובר? אני גם לא מרגישה חלק מהאוזן הכוונה רדום מתי חוזר התחושה? מתי לשים משחה לצלקת אחרי הוצאת התפרים? והמלצה על משחה תעזור מאד? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פרוטיס

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/10/2008

    מיכל שלום רב.
    ניתוח בלוטת הפרוטיס (בעברית בלוטת בת האוזן),מחייב הכנסת נקז בווקום, המוצא במהירות האפשרית (לפי כמות ההפרשה דרכו). בד"כ מקום הניתוח לא אמור להיות נפוח, והנפיחות יכולה להעיד על הפרעה בניקוז, או חסימה של הנקז ו/או תהליך דלקתי במקום.
    כדי לדעת את הסיבה לנפיחות, ולטפל בשיפור הנקוז יש לפנות למחלקה המנתחת.
    תחושות ההירדמות של העור והאפרכסת, הינם תוצאה של חיתוך עצבים תחושתיים, ובמהלך מספר חדשים-לרוב- חוסר התחושה חולף או כמעט.
    הטיפול לצלקת, ע"י מישחה או טיפול אחר כמו הזרקת חומרים, מומלצים בשלב מעט מאוחר יותר, ורק לאחר התיעצות עם רופא עור או כירורג פלסטי.
    איחולי החלמה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו