מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גודש באף ? פוליפים?שרית12/11/2008
ביתי בת 9 חודשים לפני חודש התחילה נזלת שלא מפסיקה וגרמה גם לדלקת אוזניים מאז אנו מנסים הכל : אדים קרים, מי מלח, טיפות אקליפטוס - לא ניסינו טיפול תרופתי , כעבור זמן מה התחיל אצל הילדה נשימה כבדה מאוד בשעות היום ובלילה נחירות קולניות וגם הפסקות נשימה במהלך השינה. פניתי אל רופא א.א.ג ונאמר לי שע"פ הסיפור שלי יש סבירות לפוליפים ויכול להיות שזה יחלוף עם הזמן וכן נתנה לנו להיות במעקב , משראיתי שמצב מחמיר פניתי אל ד"ר אחר בבי"ח ביקור חולים והוא טען שאי אפשר לדעת אם זה פוליפים בלי צילום ולפי דעתו זה רק גודש באף ורשם לי טיפות דרך הפה AHISTON COMPOUND במשך שלושה שבועות ואם אין שיפור לעשות צילום כדי לבדוק מהי הבעיה , עוד לא נתתי לה את התרופה היות והייתי אצלו היום שאלתי היא : האם מצב זה של הפסקות נשימה בתדירות גבוהה של-10 שניות כל פעם הוא מסוכן או שאפשר לנסות את הטיפול התרופתי ולהמשיך צעד צעד? אני מאד מודאגת ולא מסוגלת להירדם בלילה זקוקה לעזרתך המקצועית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודש, פוליפים באף, ודום נשימה
ד``ר יצחק ענתבי12/11/2008שרית שלום רב.
לפני שאתייחס לשאלתך, אני מפנה אותך למענה שנמסר לליאת מתאריך 28/10, ולמענה למשה
מתאריך 24/10.
לאחר שעיינת בתשובות אלו, בטח מצאת את התשובה לברור הגורמים להפרעות, בנשימה, אלא שכאן את מוסיפה בעיה חדשה, והיא בעיית דום הנשימה בשינה, ועל-פי תאורך "הפסקות נשימה בתדירות גבוהה" אם כך המצב, יש לכרות את השקדים והשקד השלישי, (גם מבלי לצלם אותו).
אין בד"כ סכנה מיידית בדום הנשימה בשינה, וכל טיפול שיפחית את הגודש ואת נפח המסה החוסמת את נתיבי האויר העליונים,( מה שניתן לבתך), יכול לעזור בהפחתת חומרת הסימפטומים, אך לא להעלימם, או לפתור את הבעיה באופן מוחלט .
מן הנאמר לעי"ל, המלצתי היא לנתח!
איחולי בריאות שלמה לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
