מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזנייםללא14/11/2008
שלום שכחתי איך קוראים לבעיה, בבדיקה נאמר לי שהאזניים אדומות ויש סימנים של סריטות מהקיסמי אוזניים. אני מרגיש שיש לי שם בועה, וכל פעם זה נפתח לי קצת כשאני מפהר או שותה או בולע רוק (כל בעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים), כמו בנסיעה ארוכה שהאזניים נאטמות. וזה יעבור אחרי כמה ימים. יש לי את זה הרבה זמן, אבל בינתיים זה מאוד מציק לי גם כשאני אוכל. יש משהו שאפשר לעשות? או פעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות אוזניים
ד``ר יצחק ענתבי14/11/2008שלום רב.
במכתבך אתה מעלה שתי בעיות, האחת: אודם וגירוי בתעלת השמע החיצונית, שהסיבה לכך כמו שאתה כותב, -השימוש בצימרונים (בקיסמים), ומענה לבעיה זו הוא טיפול מקומי שיומלץ לך ע"י רופא א.א.גרון המטפל.
הבעיה השניה הינה מצב של לחצים באוזניים, או יותר נכון, תת-לחץ, שנוצר מאיוורור מופחת של חלל האוזן התיכונה. לבעיה זו יכולים להיות מספר גורמים, ולפני שמחליטים על איוורור האוזן, בעזרת השתלת צינורית איוורור, יש לברר את גורם ההפרעה, ע"י בדיקות שמיעה ולחצים, בדיקת האף ולוע האף, צילומים מכוונים. ברגע שימצא גורם ההפרעה ויוסר, תיפטר בעייתך.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות אוזניים
ללא14/11/2008שלום ד''ר יצחק ענתבי, כעת אני נזכר בשם, לבעיה קוראים דונאג. הבעיה של האטימות היא בגלל הדונאג. והבעיה היא נפתרת רק לאחר כמה ימים. ויש לי את זה הרבה זמן.. יש דרך לפתור את זה, מבלי לחקות הרבה זמן? בכל פעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים(כמו לפהק) אני מרגיש שזה נחלש, כאילו בועה מתפוצצת, אז יש דרך להוציא משם אוויר? ויכול לעזור אם אני יכניס אוויר מבחוץ? תודה רבה ד''ר יצחק ענתבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות אוזניים -2
ד``ר יצחק ענתבי14/11/2008שלום רב.
הדונג, הוא חומר המופרש באוזן ולרוב הוא מתפנה מתעלת השמע עצמונית. יש מקרים בהם הכמות המופרשת הינה רבה, ולא מספיקה להתפנות מהאוזן. לצורך הניקוי, יש בשוק לא מעט תכשירים שנעדו לטפל במקרים אלו, (בצורת טיפות או ספריי), אבל לא בעזרת צימרונים, ומובן מאליו שקיימת גם האפשרות לפנות לרופא א.א.גרון, לבצע ניקוי או שטיפה של הדונג.
פעולות שונות כמו פיהוק, או לעיסה גורמים לך להרגיש כאילו "אויר יוצא מהאוזן", אלא שהאמת היא שבפעולות אלו מישתנה מיקום ותנוחת הדונג, ואז נוצר מצב בו כאילו השתחרר דבר מה באוזן. כל ניסיון לדחוף אויר אל תוך האוזן, עלול להעמיק את הדונג , ולהקשות על פינויו.
בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר!
ללא15/11/2008רוב תודות ד''ר יצחק ענתבי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
