אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוזניים
    ללא
    14/11/2008

    שלום שכחתי איך קוראים לבעיה, בבדיקה נאמר לי שהאזניים אדומות ויש סימנים של סריטות מהקיסמי אוזניים. אני מרגיש שיש לי שם בועה, וכל פעם זה נפתח לי קצת כשאני מפהר או שותה או בולע רוק (כל בעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים), כמו בנסיעה ארוכה שהאזניים נאטמות. וזה יעבור אחרי כמה ימים. יש לי את זה הרבה זמן, אבל בינתיים זה מאוד מציק לי גם כשאני אוכל. יש משהו שאפשר לעשות? או פעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אוזניים

    ד``ר יצחק ענתבי
    14/11/2008

    שלום רב.
    במכתבך אתה מעלה שתי בעיות, האחת: אודם וגירוי בתעלת השמע החיצונית, שהסיבה לכך כמו שאתה כותב, -השימוש בצימרונים (בקיסמים), ומענה לבעיה זו הוא טיפול מקומי שיומלץ לך ע"י רופא א.א.גרון המטפל.
    הבעיה השניה הינה מצב של לחצים באוזניים, או יותר נכון, תת-לחץ, שנוצר מאיוורור מופחת של חלל האוזן התיכונה. לבעיה זו יכולים להיות מספר גורמים, ולפני שמחליטים על איוורור האוזן, בעזרת השתלת צינורית איוורור, יש לברר את גורם ההפרעה, ע"י בדיקות שמיעה ולחצים, בדיקת האף ולוע האף, צילומים מכוונים. ברגע שימצא גורם ההפרעה ויוסר, תיפטר בעייתך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אוזניים

    ללא
    14/11/2008

    שלום ד''ר יצחק ענתבי, כעת אני נזכר בשם, לבעיה קוראים דונאג. הבעיה של האטימות היא בגלל הדונאג. והבעיה היא נפתרת רק לאחר כמה ימים. ויש לי את זה הרבה זמן.. יש דרך לפתור את זה, מבלי לחקות הרבה זמן? בכל פעולה שמוציאה לי אוויר מהאזניים(כמו לפהק) אני מרגיש שזה נחלש, כאילו בועה מתפוצצת, אז יש דרך להוציא משם אוויר? ויכול לעזור אם אני יכניס אוויר מבחוץ? תודה רבה ד''ר יצחק ענתבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אוזניים -2

    ד``ר יצחק ענתבי
    14/11/2008

    שלום רב.
    הדונג, הוא חומר המופרש באוזן ולרוב הוא מתפנה מתעלת השמע עצמונית. יש מקרים בהם הכמות המופרשת הינה רבה, ולא מספיקה להתפנות מהאוזן. לצורך הניקוי, יש בשוק לא מעט תכשירים שנעדו לטפל במקרים אלו, (בצורת טיפות או ספריי), אבל לא בעזרת צימרונים, ומובן מאליו שקיימת גם האפשרות לפנות לרופא א.א.גרון, לבצע ניקוי או שטיפה של הדונג.
    פעולות שונות כמו פיהוק, או לעיסה גורמים לך להרגיש כאילו "אויר יוצא מהאוזן", אלא שהאמת היא שבפעולות אלו מישתנה מיקום ותנוחת הדונג, ואז נוצר מצב בו כאילו השתחרר דבר מה באוזן. כל ניסיון לדחוף אויר אל תוך האוזן, עלול להעמיק את הדונג , ולהקשות על פינויו.
    בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד"ר!

    ללא
    15/11/2008

    רוב תודות ד''ר יצחק ענתבי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו