נזלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזלת
    taw
    20/11/2008

    שלום רב, יש לי ילדה בת שנה וחודשיים. בשנה האחרונה סבלה מנזלת פשוטה שהייתה נעלמת אחרי שבוע. מלפני חודש עוד פעם חזרה הנזלת ולא עוזבת אותה. מדי פעם מנקים את האף שלה עם מי ים. הילדה אוכלת טוב , ביום לא ישנת אולי שעה בממוצע , בלילה אך מתעוררת 4-5 פעמים , יש לה נחירות עדינות. פנינו לרופא א.א.ג והוא שלח אותנו למעבדת שינה ,ודיבר איתנו על פוליפים. להלן השאלות שלי: 1. האם נזלת שמתארכת יותר מחודש סימן לפוליפים. 2. האם חייב לטפל בפוליפים 3. האם ניתוח פוליפים מסוכן - ילדה בת שנה וחודשיים 4. מה עם ההרדמה. 5. לפני שלושה חודשים הילדה נפלה על הפנים, האם יתכן וחטפה מכה באף שגרמה לזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת -פוליפים (אדנואידים).

    ד``ר יצחק ענתבי
    21/11/2008

    שלום רב.
    מרבית הנזלות בגיל הרך מקורן בהפרעה בזרימה מהאף אל לוע-האף, שם נימצא השקד השלישי,
    (אדנואיד, או פוליפ). נזלות ממושכות מחייבות בירור הכולל צילומי לוע האף.
    על שאלת ה"חובה" לנתח, אומר לך שהחובה היא יחסית, כי השארת הגורם המפריע, תיגרום לאי הנוחות ממנה הילדה סובלת, אך מעבר לכך, בגיל המאוחר יותר עלולים להופיע הפרעות במישור של החיך הקשה, ובעיקבות כך גם הפרעות אורטודנטיות.
    ניתוחי שקד שלישי, אותם ניתן לבצע בכל גיל, הם פחות מסוכנים ממרבית ניתוחי א.א.גרון האחרים.
    את הניתוח מבצעים בהרדמה כללית בלבד.
    החבלה באף ממנה סבלה הילדה, אינה קשורה -ככל הנראה-לתופעת הנזלות, כי הרי במכתבך מצויין שהילדה נבדקה ע"י רופא א.א.גרון, ובטוחני שאם היה חשד לקשר בין הדברים, הוא היה מוצא אותו,
    ומטפל בו.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו