דימום לאחר ניתוח שקדים ופוליפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום לאחר ניתוח שקדים ופוליפים
    איילת
    22/11/2008

    שלום רב, בתי בת 4 וחצי, צריכה לעבור ביום שני ניתוח שקדים ופוליפים. אני מודאגת מאד מסיבוך של דימום לאחר הניתוח. עלי לציין כי היא טיפה משתעלת- האם יש חשש ששיעול יפתח את אחד התפרים? שאלה נוספת- כיצד ניתן להמנע מדימומים אלה, ואם חלילה קורה, מה ניתן לעשות עד שמפנים לחדר מיון? בנוסף, מה זמן ההחלמה אצל ילדים? תודה רבה מראש, איילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום בניתוח

    ד``ר יהושע דנינו
    23/11/2008

    שלום איילת,
    ניתוח שקדים ואדנואידים הינו ניתוח אלקטיבי (שאינו דחוף בדרך כלל), ולכן מומלץ לבצעו בתנאים הכי טובים, כלומר כאשר המנותח צריך להיות במצב בריאותי תקין. במידה והשיעול של ביתך מצביע על מחלה חדשה, לא מומלץ בדרך כלל לבצע את הניתוח.
    הסיבוכים שלאחר הניתוח יכולים להיות חמורים יותר במידה ומצב הבריאות אינו תקין.
    באשר לניתוח, לא תמיד מבצעים תפרים בניתוח זה, כך שהחשש לתפרים שיפתחו לא בהכרח יתקיים.
    בקשר לדימום, קיימות הוראות להתנהגות ולאכילה מתאימה לאחר הניתוח, על מנת למנוע דימומים כאלה, וזמן ההחלמה תלוי בגיל הילד והוא נע ממספר ימים עד כשבוע.
    במקרה של דימום מומלץ להגיע לחדר מיון בהקדם האפשרי.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו