קובליישיין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קובליישיין
    טלי
    26/11/2008

    ביתי בת השנתיים ושבעה חודשים אובחנה כבעלת שקדים מוגדלים +שקד שלישי. ישנן נחירות בשינה ודום נשימה בזמן שינה. היינו אצל כמה מומחים. כולם אמרו שצריך לנתח ןלהוציא שקדים +שקד שלישי. אחד מהרופאים המליץ לנו על שיטה של קובליישיין. הבנתי מתשובותייך בפורום כי בשיטה זו יש פחות כאבים לאחר הניתוח. שאלתי היא - האם שיטה זו נחשבת כטובה יותר? בעלת תוצאות טובות יותר? האם יש סכנה בגלי הרדיו? ואם היא אכן טובה יותר, אז מדוע רוב המנתחים עובדים עדיין עם השיטה הישנה של הוצאת שקדים באמצעות סכין מנתחים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קובליישיין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים coblation.

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/11/2008

    שלום רב לטלי.
    אני מפנה אותך לתשובתו של ד"ר דנינו, בנושא ההבדלים בשיטות הניתוחיות, תשובה לענבל,
    מתאריך 17/11/08.
    עיקר השונות בין השיטות (ואיני מדבר על העלות), קיימת בגילאים המבוגרים. בילדים, לעומת זה, אין משמעות להבדל במשך ובעצמת הכאבים, ולא בסכנת הדימומים. מאידך קיים הבדל במשך זמן הניתוח, או במילים אחרות, במשך זמן ההרדמה הארוך יותר בשיטת ה coblation.
    לאור זה בילדים, מעדיפים מרבית המנתחים את "השיטה הישנה".
    מן האמור מעלה, בילדים, השיטה "החדשה" לא יותר טובה מ"הישנה", עם תוצאות דומות, ואין כל סכנת
    הקרנה בשיטת ה coblation.
    אוסיף הערה, ניתוח לשקד השלישי לא ניתן לבצע "בשיטה החדשה".
    איחולי בריאות שלמה לבתך ולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו