טיפול באריוס לתינוק בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באריוס לתינוק בן שנה
    שני
    14/01/2009

    בני בן שנה וחודש כמעט, סובל מזה חודשיים משיעול שאינו עובר. לרוב שיעול קל במשך היום שמתגבר מאוד בלילה ומפריע מאד לשנתו. מזה כמה ימים שיעול כבד מלווה בנזלת כבדה בלי חום. הינו היום אצל אא"ג שמצאה נוזלים באוזניים ללא דלקת, והמליצה על טיפול בתרופה אריוס למשך 30 יום. לטענתה הטיפול עשוי לסייע גם לנזלת הכבדה וגם לנוזלים באוזניים. אני קצת חוששת מהטיפול הזה בילד כ"כ קטן. הבנתי שמדובר בתרופה אנטי-היסטמינית שעשויה לעורר תופעות לוואי רבות, בין היתר עירנות מוגברת והילד גם כך פעיל ביותר ולא ישן טוב... האם גם אתה תומך במתן תרופה זו במצב כזה ובגיל כזה? האם עלי לחשוש מתופעות הלוואי? האם 30 יום זה לא יותר מדי? בנוסף, הופנינו לבדיקת שמיעה טימפנוגרמה - למה הכוונה? האם זו בדיקת השמיעה שנערכת בהרדמה?! תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באריוס

    ד``ר יהושע דנינו
    15/01/2009

    שלום שני,
    מסיפורך אני למד שלילד יש שיעול מלווה ב נזלת ונוזלים באוזניים. בממצאים כאלה כדאי לחפש גורם שתורם לכל הממצאים. הגורם האפשרי השכיח, בגיל בו מדובר יכול להתאים להגדלה של האדנואיד (שקד שלישי). לכן מומלץ לבצע צילום שקד שלישי ובמקביל אני מסכים עם ההמלצה לבצע גם בדיקת שמיעה כולל בדיקת טימפנומטריה (בדיקת מצב הנוזלים באוזניים) שתי הבדיקות אינן נעשות בהרדמה.
    הטיפול המומלץ יכול לכלול אנטי-היסטמינים, אך כדאי גם ספריי של מי מלח לאף, שאותם ניתן לתת לתקופה של חודש ואין לשתי התרופות תופעות לוואי משמעותיות.
    כמובן שההחלטה על הטיפול צריכה להיות לפי המלצת מומחה א.א.ג שבודק את הילד.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    שני
    16/01/2009

    אכן קיבלנו הפניה גם לצילום, אך שקלנו לא לבצע אותה כרגע כי ממילא אם יסתבר שיש צורך בניתוח לא נבצע אותו כעת (הבעיה לא חמורה במיוחד ולכן היינו מעדיפים להמתין). השאלה אם יש משמעות לצילום מעבר לניתוח, כלומר האם הוא יכול לתת לנו מידע של פיו יוחלט על טיפול משמעותי אחר שאינו ניתוח? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה והארה

    ד``ר יהושע דנינו
    16/01/2009

    שלום שני,
    במידה ואין בכוונתכם לבצע את הניתוח אין צורך לבצע את הצילום.
    אני ממליץ בפניך להביא בחשבון את העובדה שבמידה ויש אינדיקציה לניתוח והוא לא מבוצע, נגרמים נזקים בלתי הפיכים. במקרה שלכם יגרמו שינויים בלתי הפיכים בחיך ובמנשך שידרשו טיפולים בשלבים מאוחרים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו