שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    גלי
    20/01/2009

    ד"ר שלום, בחודש האחרון שמתי לב שבזמן שבתי בת השלוש וחצי מדברת, נשמע כאילו יש לה גודש בגרון-כמו בזמן שיש דלקת גרון והשקדים נפוחים( קול שנשמע קצת חנוק ולא אף סתום). היא לא חולה והשקדים שלה נראים בגודל לגמריי רגיל. בתחילה לא ייחסתי לזה חשיבות שכן קישרתי את זה לצינון ונזלת, אולם היא כבר לא מנוזלת או מקוררת וקולה עדיין נשמע כך . בימים האחרונים זה אף התגבר ונשמע על פי קולה שיש לה גודש רציני, אך אין כל סימפטומים נוספים (גם לא נזלת). קבעתי תור לרופא א.א.ג לעוד שבוע. רציתי לדעת ממה יכול הדבר לנבוע - האם יכול להיות קשור לפוליפים? סינוסים? אם לא, למה אפשר לקשר את זה? אודה מאוד לתשובתך, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודש בגרון ושקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    20/01/2009

    גלי שלום,
    לפי סיפורך אני מבין שקולה של ביתך לא נשמע כאילו האף במצב סתום, לכן לא מדובר בהגדלה של האדנואידים (שקד שלישי). הקול שאת מתארת מתאים למלאות בגרון, דבר הקורה כאשר השקדים גדולים ותופסים את רוב החלל בכניסה לגרון, אך כמובן ניתן לקבוע את זה רק על פי בדיקה רפואית ולכן אני ממליץ לך להמתין לבדיקה אליה את מוזמנת, על פיה יבדוק הרופא האם יש הגדלה משמעותית של השקדים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו