בדיקת eng

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת eng
    משה
    01/03/2009

    שלום! אני סובל כבר חצי שנה מסחרחורות ותחושבת ריחוף..אני בקושי יוצא מהבית ואם אני יוצא זה רק בעזרה מההורים הייתי מאושפז שבוע בבית חולים ומבחינתם הכל היה תקין רופא א.א.ג שלח אותי לבדיקת mri של האוזן הפנימית תוצאות יצאו תקינות ברוך השם... ועכשיו הוא שלח אותי לבדיקת eng השאלה שלי אם הסחרחורות שהבדיקה עושה היא רצינית כי אני ממש לא יודע אם אני יוכל להיתמודד איתה האם הבדיקה עושה גם בחילות? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת eng

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ENG

    ד``ר יצחק ענתבי
    01/03/2009

    משה שלום רב.
    בדיקת מערכת שיווי המשקל, ה - ENG, הינה בדיקת הבחירה לבירור סחרחורות וקביעת המקור להם.
    בהניחי שגילך הוא בשנות העשרה, אין כל בעיה לבצעה, ואין כל סיבה לחששותיך.
    הבדיקה כוללת מיספר שינויי תנוחה, מעקב אחר נקודת אור, ומבחן קלורי, רק המבחן הקלורי יכול לגרום לסחרחורת קצרה עד 2 דקות, שחולפת מעצמה. הגירוי מבוצע בכל אוזן בניפרד, ותגובת הניד
    והסחרחורת, לגירוי זה נימדדים ומשווים את תוצאות התגובה בין אוזן אחת, לשניה.
    מאוד נדיר שתגובת הסחרחורת הקצרה תיצור גם בחילות או הקאות.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו