אנדואידים אצל פעוט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנדואידים אצל פעוט
    סיוון
    02/03/2009

    שלום רב בני בן שנה וחצי , סובל מנזלת כרונית הרופא אומר כנראה מדובר באנדואידים, אל המצב אינו חמור דיו להכניס לחדר ניתוח בגיל כזה. הילד סובל מנזלת כרונית, אך לאחרונה באמת חלה התקדמות והא כבר כמה חודשים טובים ללא דלקצת אוזניים וסיניסוטיס. השאלה שלי האם תהיינה אפשרות שניתן לעבור את זה ללא ניתוח ? האם ככל שייגדל המצב יישתפר ? אמשח לתשובה סיוון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנדואידים אצל פעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואידים

    ד``ר יצחק ענתבי
    02/03/2009

    סיוון שלוםרב.
    השקד השלישי בד"כ בגיל הרך גדל יחד עם הגוף, גדילתו מגיעה לשיא בגיל 3-4 שנים (ממוצע).
    מגיל זה השקד הזה מפסיק את גדילתו, ועם השנים הוא מתחיל גם להצטמק.
    אם אכן יש שיפור במצב הנשימה של הפעוט, ויש ירידה בתדירות דלקות האוזניים, אין צורך בכריתתו של השקד השלישי. איני יכול להבטיח שהשיפור שיש במצב, ישאר או לא, מובן שתהליך הגדילה אותו תיארתי בתחילת דברי, יכול להביא גם להחמרה, ובטוחני שכל מומחה א.א.גרון יוכל ליעץ בקשר לצורך בניתוח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו