שפעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שפעת
    סוזי
    03/03/2009

    שלום ד"ר דנינו מ-12/2008 אני משופעת אשר במהלך אותו חודש חליתי בסינוסיטיס אשר טופלה ע"י אוגמנטין במשך שבועיים .לאחר 10 ימים מסיום הטיפול שוב היה לי סינוסיטיס אשר הפעם טופלה ע"י מגקסין (רכשתי פרטי). מאז גמר הטיפול אני עדיין עם שפעת עם ליחה ירוקה.כל ערב אני מזליפה מי מלח לאף, לוקחת פרופוליס וויטמין C ופרוביוטיקה אבל כנראה שזה לא עוזר. אני חוששת שעוד פעם אצטרך לקחת אנטיביוטיקה. האם יש בדיקת ליחה ואם יש האם אני צריכה לעשות אותה או שאין לזה משמעות?האם אצטרך לעשות ניתוח בסינוסים?האם יהיה סוף לבעיה הזו? לתשובתך אודה סוזי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שפעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפעת או סינוסיטיס?

    ד``ר יהושע דנינו
    04/03/2009

    שלום סוזי,
    מסיפורך אני למד שמדובר בסינוטיס שטופלה באנטיביוטיקה ללא הצלחה. במקרים כאלו יש צורך לבצע צילום רנטגן על מנת להחליט אם יש מקום לטיפול נוסף, כגון שטיפת סינוס. במידה והסינוסיטיס תחזור גם לאחר השטיפה יש מקום לבצע CT של הסינוסים על מנת להחליט האם יש מקום לטיפול כירורגי. לבעיית הסינוסיטיס יכול להיות סוף, אך כדי להגיע אליו יש למצות את כל המהלכים הטיפוליים האפשריים.
    כל טוב ורפואה שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו