ילד בן 9 שחולה כל חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 9 שחולה כל חודש
    סיגל
    08/03/2009

    שלום, בני בן 9 בכל חודש עולה לו החום(בין 38.5-39.5) מלווה תפליטים לבנים בגרון. בכל חודש אנו מבצעים משטח גרון ולא נצפה חיידק כלשהו. החום והתפליטים הלבנים ע"ג השקדים נעלמים כעבור 4 ימים. בפעם האחרונה ביצענו גם בדיקות דם ולא נמצא דבר. אציין שהטיפול הוא ע"י רופאת המשפחה בלבד. מה עליי לעשות בנושא? אציין שזה גורם לו מידי חודש להעדר מביה"ס למס' ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 9 שחולה כל חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות לוע

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/03/2009

    סיגל שלום רב.
    המחלה התקופתית (אחת לחודש) של בנך מחייבת התייחסות של רופא א.א.גרון מומחה, המצב שבו כל חודש הילד סובל ממחלת חום, כאבי גרון (על-אף שלא ציינת במכתבך), תפליט בשקדים, ומעל הכל העדרויות רבות מביה"ס- מצב זה אינו סביר, ויש לבדוק יסודית את מהות המחלה, ולהחליט על הטיפול הנחוץ למיגורה.
    מקריאת מכתבך הרושם שנוצר הוא שמדובר בדלקות שקדים, על אף המשטחים השליליים, או בדיקת הדם שלכאורה, הינה תקינה. ואם כך הדבר, הרי שאין מנוס מהתערבות כירורגית.
    כל הנכתב כאן הוא על-פי הרושם הראשוני, ובדיקה יסודית של רופא א.א.גרון תכוון אתכם לפתרון.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו