נזלת עקשנית מזה 3 שבועות בילד בן 7.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזלת עקשנית מזה 3 שבועות בילד בן 7.
    אור
    11/03/2009

    נושא : נזלת עקשנית עם שיעול רב ,הצילו תאריך : 11/03/09 13:22 מחבר/ת : אור מה עושים עם נזלת עיקשת שלא מרפה? אצל בני כבר נזלת במשך 3 שבועות. ניסינו לייבש עם סטרימר ביום והיסטפד בלילה. ביקרנו אצל רופאת הילדים שלא מצאה כלום באוזניים(עם כפתורים) ולא שמעה כלום בריאות. כשהוא ישן ושוכב השיעול קשה וכך גם במהלך היום. התחלנו טיפול בנבוצ'יימבר עם ונטולין ובודיקורט אך אין שום שיפור. הוא ילד אסמטי. אך לאחר בירור אצל רופאת הילדים היא חשבה שזו לא האסטמה ,אלא הנזלת הגורמת לשיעול ואולי אף שפעת שתקפה אותו. כיצד אוכל לשפר את מצבו? מה כדאי לעשות? למי לפנות? האם כדאי לאף אוזן גרון? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/03/2009

    אור שלום רב.
    נזלת + שיעול, יכולים להיגרם גם בגיל זה עקב שקד שלישי מוגדל, או דלקת בסינוסים, אך סביר יותר (בעקבות הסיפור של אסטמה), שמדובר בבעית אלרגיה.
    מאחר וטיפולים אחדים לא הקלו על מצבו, אני ממליץ לפנות לאלרגולוג, לבצע תבחיני עור לגורמים אלרגנים, כדי לעזור לבנך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו