שקד שלישי בגיל 4.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקד שלישי בגיל 4.5
    רינת
    11/03/2009

    שלום רב, בני בן 4.5 סובל משקד שלישי מוגדל מזה שנתיים. בעקבות גילוי המצב לפני כשנתיים רצינו לנתחו אולם בבדיקות המקדימות (אליהם נשלחנו ע"י ד"ר דנינו) התגלה שהוא חולה במחלת ITP ולאור זאת לא יכולנו לנתח ופנינו לטיפול הומאופטי. כעת, לאחר שנתיים, הוא במצב בר-ניתוח מבחינת הITP. להערתי חל שיפור קל במצבו (פחות מחרחר, פחות נוחר) אולם עדיין בעל תאבון ירוד ביותר , בקושי עולה במשקל, ובעל נזלת קבועה. כמו כן נראה כי השקדים אשר היו נושקים - התרחקו זה מזה. השאלה - האם עדיין כדאי לנתח או בשגיל זה כבר אין טעם בכך ? כמו כן- ההומאופטית טוענת ששקד שלישי הינו תגובתי ולכן גם אם יוסר- קיים סיכוי טוב שהוא יחזור ולכן אין טעם לנתח. האם יש אמת בכך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי בגיל 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/03/2009

    רינת שלום רב.
    שקד שלישי המוצא בגיל בנך, לרוב, אינו גדל שוב !
    מישקלו הירוד, וחוסר התיאבון, יכולים להיגרם גם ע"י שקד שלישי מוגדל וגם שקדים מוגדלים
    (על-אף שהתרחקו האחד מהשני).
    לאור זאת, אינני מוציא מכלל אפשרות את הצורך בהתערבות כירורגית, של השקד השלישי, ועל-פי דעת מומחה א.א.גרון, (שיבדוק את הילד), להחליט על הצורך בכריתת השקדים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו