פצעים בלשון שלא עוברים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצעים בלשון שלא עוברים
    אלקה
    11/03/2009

    שלום אני בת 38. סיימתי טיפולים כימותרפיים (ציטוזר) לפני יותר מ-3 חודשים (ליוקמיה. מח עצם נקי) יש לי פצעים לבנים בחלק האחורי של הלשון שהתחילו בכימותרפיה הראשונה ולא עברו עד עכשיו. האונקולוגית ראתה את זה ואמרה שהיא לא נתקלה בדבר כזה אבל שלא נראה לה שיש לדאוג ושזה יעבור עם הזמן. זה לא כואב. אבל מורגש. ולא יודעת אם יש קשר אבל הלשון קצת צהובה מקדימה. זו שאלה מביכה אבל אני לא יודעת אם זה משהו מדבק. איך אני יכולה לדעת שמותר לי להתנשק למשל... אני לא רוצה להדביק אף אחד. ואם זה לא עבר עד עכשיו מדוע שזה יעבור בהמשך? זה כנראה לא פיטריה כי לפני כחודש הראיתי זאת לרופאת נשים שחשבה שזה פיטריה ונתנה לי דקטרין אורל ג'ל אבל הטיפול בזה לא עזר...האונקולוגית ראתה את זה לפני מספר ימים ואמרה שזה לא פיטריה וגם לא הרפס. אני מודאגת מאוד. מקוה שתעזרו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים בלשון שלא עוברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון.

    ד``ר יצחק ענתבי
    12/03/2009

    אלקה שלום רב.
    מאחר ופורום זה הינו פורום א.א.גרון ילדים, אבקשך להפנות שאלותיך
    לפורום א.א.גרון כללי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו