הפרשה מהאוזן לאחר ניתוח כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשה מהאוזן לאחר ניתוח כפתורים
    eve
    16/03/2009

    שלום רב, בני בן השלוש עבר ניתוח כפתורים ושקד שלישי לפני כשלושה חודשים. לפני כשבועיים החלה הפרשה באזן שמאל, ללא חום או כאבים. רופא הילדים המליץ על טיפול במי חמצן למשך שלושה ימים. הבעייה לא נפתרה ואחרי כשמונה ימים החלה הפרשה באוזן ימין (עדיין ללא חום, הילד מתפקד כרגיל מלבד ירידת בשמיעה למיטב אבחנתינו), פנינו לרופא א.א.ג אשר המליץ על המשך טיפול במי חמצן, וללא הערכת זמן, מהבדיקה שלו עלה כי הכפתורים במקום ומתפקדים. כיום שבועיים אחרי, ההפרשה באוזן שמאל עדיין ממשיכה והפכה דמית - עכורה מלווה בריח לא טוב. האם הגיע הזמן לאנטיביוטיקה ? תודה על התייחסותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים והפרשה באוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/03/2009

    eve (איב) שלום רב.
    הפרשות באוזניים עם כפתורים, מספר שבועות לאחר הניתוח, הינם בד"כ תוצאה של תהליך דלקתי.
    תהליך זה בד"כ אינו כואב, ואינו מלווה בחום, מאחר ומספר ימי טיפול במי חמצן לא שיפרו את המצב, אני ממליץ לשים באוזניים טיפות אנטיביוטיות, (סילוקסן, או אופלוקס), וכדאי גם לקחת תרבית מהאוזניים המפרישות, כדי לזהות את החיידק המחולל את הדלקת.
    על פי נסיוני, אני נימנע בד"כ מזילוף מי חמצן לאוזן עםכפתור או נקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו