צרומן צהוב באוזן ימין לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צרומן צהוב באוזן ימין לאחר ניתוח
    ריקי
    15/04/2009

    בני בן 2.4 לאחר ניתוח כפתורים ואדנואידים (לפני 6 חוד').
    הכפתורים עדיין נמצאים באוזניים.
    בבדיקת שמיעה שנערכה לפני שבועיים התגלתה ירידת שמיעה באוזן ימין , השבוע רופא א.א.ג ראה אותו וציין"תעלה ימנית מלאה צרומן צהוב ואפיתל מת עם ריח רע, לא הצליח להוציא הכול עד ל"תופית". ניתן טיפול של מי חמצן+צילוקסן ל5ימים . וביום א' הקרוב(19.4) יבצע סקשן תחת מיקרוסקופ.
    א. מה זה?
    ב. האם זה יכול להזיק לעור התוף? קרע או משהו אחר??
    ג. ממה זה קורה?
    ד. לילד יש נזלת כרונית- רופא ילדים שלח לזיהומולוג ולא רצה לתת הפניה לאורגואלוג האם להתעקש ? ?

    תודה רבה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרומן, דונג, שעווה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/04/2009

    ריקי שלום רב.
    מאחר והצרומן שהוצא מאוזן בנך, היה עם ריח רע, סביר להניח שמדובר בתהליך דלקתי, ועל-כן הטיפול שבנך קיבל היה נכון.
    לאחר ניקוי ייתרת ההפרשה יוכל הרופא לראות את מצב התופית, וסוג הדלקת, ובאם יילקח גם מישטח, לדעת את סוג החיידק.
    א, ניקוי מתחת למקרוסקופ, אצל ילדים הוא מאוד שכיח, ומטרתו כאמור לבדוק יסודית את התופית, ואת סוג הדלקת.
    ב, פעולה זו אינה מזיקה לעור התוף
    ג, הגורם הוא זיהום, שאת מהותו יש לבדוק.
    ד, הנזלות הנמשכות לאחר כריתת שקד שלישי אכן יכולים להיגרם מהפרעה אלרגית, ורופא א.א.גרון המטפל של בנך, יוכל להפנותו לאלרגולוג, לתבחיני עור.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו