ציסטה בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה בגרון
    רוית
    23/04/2009

    שלום.
    לבני, בן 8, יצאה בליטה בגרון שמידי פעם מאדימה. רופא א.א.ג. אבחן צ'יסטה בגרון THYROGLOSSAL CYST והמליץ על ניתוח להסרתה. האם הניתוח מסוכן? מה ההליך בניתוח זה? במה זה כרוך?- אשפוז, החלמה וכו'. יש טיפול אחר מלבד הניתוח?
    אשמח לקבל חוות דעת בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה טירוגלוסית

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/04/2009

    רוית שלום רב.
    מדובר בציסטה מולדת, הנמצאת בין בסיס הלשון לבלוטת התריס. בחלק של המקרים היא מיזדהמת, וזיהומים חוזרים עלולים לגרום לפריצה דרך העור החוצה.
    כדי למנוע התנקבות של עור הצוואר, וכדי להמנע מצלקת, מומלץ לכרות בניתוח.
    הניתוח נעשה בהרדמה כללית, וכמו בכל ניתוח עלולים להיות גם סיבוכים, שעל הרופא המנתח לפרטם. בגישה חיצונית דהיינו חתך רוחבי בצוואר, מגיעים אל הציסטה ולצינור שמחברה, מפרידים אותם מהרקמות שמסביב עם חלק מעצם הלשון.
    כרוך באישפוז עד מספר ימים, וההתאוששות רק לאחר הוצת הנקז, והתפרים.
    אין אופציה טיפולית אחרת, ועל פי האירועים המתוארים במכתבך על נפיחות ואודם, מומלץ לבצע את הניתוח בהקדם.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה בגרון של מבוגר

    מיכל
    27/07/2009

    שלום , אני בת 38 באמצע חודש יוני התחלתי להרגיש שיש לי שערה בגרון ובמשך מספר ימים שתיתי המון על מנת להזיז אותה, כאשר ראיתי שהתחושה לא מישתנה הסתכלתי עם פנס לגרון וראיתי בצד ימין למעלה אודם ובמרכזו נקודה לבנה. מאחר והייתי עמוסה מאוד בעבודה ורציתי להימנע ממחלה, לקחתי מנקה אוזניים והסרתי את הנקודה הלבנה שטפתי את המקום וחשבתי שזהו. אחרי מספר ימים חזרה התחושה של שערה בגרון וראיתי שהנקודה הלבנה חזרה. לא היה לי חום או כל כאב בגרון או בגוף שמצביע על מחלה . הגעתי לפני 10 ימים לא.א.ג. מומחה שמממש לא התרגש ממה שראה ושלח אותי הביתה לגרגר עם מי מלח.
    מאחר והייתה לי נקודה לבנה גדולה שממש הציקה החלטתי אחרי הביקור אצל הרופא להסירה פעם נוספת והמשכתי לגרגר במי מלח במשך מספר ימים ולשמחתי המקום נרגע. הבוקר התחלתי להרגיש עוד פעם את תחושת השערה ומיד התחלתי לגרגר וראיתי שיש עוד פעם נקודה לבנה באותו המקום. האם עלי לחזור לרופא? האם יש סיבה לדאגה ? תודה מראש על ההתייחסות, לא מצאתי פורום רופאים א.א.ג ולכן כתבתי פה. מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/07/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו