מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סטרודקס בפוליפים וניתוח - דחוף!נטלי27/04/2009
שלום רב לכם ותודה על עבודת הקודש !
אני זקוקה לעזרתיכם הדחופה לפני מס' שבועות ערכנו לבני מעבדת שינה (בני בן שנה ושבועיים)ואובחן בעל הפרעת נשימה חסימתית קלה- בינונית , זאת בעקבות תלונותי כי הוא נוחר מיום היוולדות עם הפסקות נשימה ואינספור יקיצות. שבנו לאאג המטפל בו והוא בדק בעזרת צינורית שהחדיר לאף ואמר כי ישנם פוליפים לא גדולים , ונתן לנו טיפות סטרודקס לאף (למרות שאלו טיפות עיניים במקור) ואמר שאם תוך 3 שבועות אין שיפור אין מנוס מלנתח אותו. בנוסף בני כל הזמן נוגע באי שקט באוזניו והרופא איבחן לו נוזלים דו צדדיים ואמר שה כרגע שולי ולא התייחס לכך כלל. בנוסף צומחות לו עכשיו השיניים.
שאלותי: האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא סוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
סילחו לי על עומס השאלות אך אני בחרדות ובלחץ אנא ענו לי במהרה
בכבוד רב נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באדנואידים
ד``ר יהושע דנינו27/04/2009נטלי שלום רב,
להלן תשובות לשאלותייך:
האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
סטרודקס אינו מסוכן ויכול להקל במידה מסויימת, אך אינו פותר באופן סופי את הבעיה.
האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
ניתן לנתח אדנואיד גם בגיל 10 חודשים לא כל שכן בגיל של בנך, כמובן בתנאי שיש אינדיקציה רפואית לניתוח. הניתוח ישפר את הנשימה השינה והנחירות.
האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
במקרה זה לא מומלץ שכן מדובר בחסימה מכנית שהטיפול בה הוא כירורגי בלבד.
האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא מסוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
הטיפול בנוזלים משולב עם הניתוח של האדנואיד כאשר מנקזים את הנוזלים ומכניסים כפתורים במידת הצורך.
האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
אין קשר בין השיניים שצומחות לילד בשלב זה לנוזלים באוזניים.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)