סטרודקס בפוליפים וניתוח - דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרודקס בפוליפים וניתוח - דחוף!
    נטלי
    27/04/2009

    שלום רב לכם ותודה על עבודת הקודש !
    אני זקוקה לעזרתיכם הדחופה לפני מס' שבועות ערכנו לבני מעבדת שינה (בני בן שנה ושבועיים)ואובחן בעל הפרעת נשימה חסימתית קלה- בינונית , זאת בעקבות תלונותי כי הוא נוחר מיום היוולדות עם הפסקות נשימה ואינספור יקיצות. שבנו לאאג המטפל בו והוא בדק בעזרת צינורית שהחדיר לאף ואמר כי ישנם פוליפים לא גדולים , ונתן לנו טיפות סטרודקס לאף (למרות שאלו טיפות עיניים במקור) ואמר שאם תוך 3 שבועות אין שיפור אין מנוס מלנתח אותו. בנוסף בני כל הזמן נוגע באי שקט באוזניו והרופא איבחן לו נוזלים דו צדדיים ואמר שה כרגע שולי ולא התייחס לכך כלל. בנוסף צומחות לו עכשיו השיניים.
    שאלותי: האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
    האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
    האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
    האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא סוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
    האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
    סילחו לי על עומס השאלות אך אני בחרדות ובלחץ אנא ענו לי במהרה
    בכבוד רב נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באדנואידים

    ד``ר יהושע דנינו
    27/04/2009

    נטלי שלום רב,
    להלן תשובות לשאלותייך:

    האם סטרודקס בגילו של בני אינו מסוכן כיוון שמדובר בסטרואידים?האם אכן סטרודקס יכול לעזור במצב זה?
    סטרודקס אינו מסוכן ויכול להקל במידה מסויימת, אך אינו פותר באופן סופי את הבעיה.

    האם זה לא מוקדם מידי לנתח? האם נתוח זה משפר את הנשימה, השינה , הנחירות? האם סוף סוף יוכל לישון בנחת?
    ניתן לנתח אדנואיד גם בגיל 10 חודשים לא כל שכן בגיל של בנך, כמובן בתנאי שיש אינדיקציה רפואית לניתוח. הניתוח ישפר את הנשימה השינה והנחירות.

    האם כדי לפנות לרפואה הלא קונבנציונלית?
    במקרה זה לא מומלץ שכן מדובר בחסימה מכנית שהטיפול בה הוא כירורגי בלבד.

    האם ניתן להקל על סבלו בקשר לנוזלים באוזניו? האם זה לא מסוכן להזניח ? האם יוכל להשאר עם הפרעות שמיעה?
    הטיפול בנוזלים משולב עם הניתוח של האדנואיד כאשר מנקזים את הנוזלים ומכניסים כפתורים במידת הצורך.

    האם אין קשר בין הוצאת השיניים לכל המצב , קרי נוזלים באוזניים וכד'?
    אין קשר בין השיניים שצומחות לילד בשלב זה לנוזלים באוזניים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו