שעוות אזניים יבשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעוות אזניים יבשה
    קיי
    30/04/2009

    בוקר טוב,
    אני אם לפעוטה בת שנתיים וחצי. נוכחתי בשנה האחרונה, וזאת רק דרך מצבים שחלתה ונבדקה במיון ילדים (פעם RSV פעם דלקת ריאות) - שהרופא במיון לא יכול לבדוק את מצב האוזניים בשל שעווה. בכל פעם נשלחנו לרופא אף אוזן גרון על מנת שינקה ויבדוק. במקרים אלו הרופא אכן "שאב" את השעווה שהיתה מאד יבשה וקשה. לא קיבלתי הנחייה עד היום לטפל בזה (גם לא שאלתי). אולם לאחרונה אני תוהה אם צריך בכל זאת ללכת מדי פעם לבדיקה ואולי לניקוי/שטיפה. אני מניחה שהצטברות שעווה והתקשותה עשוי לגרום לנזקים כלשהם? בתי איננה מתלוננת על כאבים כלשהם. כיצד עלי להתנהל עם התופעה הזו? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעוות אזניים יבשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה

    ד``ר יצחק ענתבי
    30/04/2009

    קיי שלום רב.
    לאור ההישנות של סתימת האוזניים בילדתך, מומלץ לבקר אחת למספר חדשים במרפאת א.א.גרון, ואפשר גם להפחית את תדירות הביקורים, אם מידי פעם תזלפי לאוזניה טיפות של שמן פראפין.
    בשוק נימצאים מספר תכשירים ש"מנקים-מפנים" צרומן (שעווה) מהאוזניים, אלא שלפי נסיוני יעילותם מוגבלת.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו