אחרי ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי ניתוח
    ריקי
    10/05/2009

    שלום רב,
    בני בן שנתיים ו3 חוד' עבר ניתוח לכריתת שקדים ואדנואידים לפני 5 ימים. מאז לא לא מוכן לאכול כלום, רק שותה מדי פעם מים או תה. אני מניחה שאם הוא בולע מים, אז כבר פחות כואב לו , אבל הוא לא מוכן לשתות חלב או מתרנה. מקבל משככי כאבים מאז הניתוח. אנחנו מאוד מודאגים מחוסר התאבון המוחלט, הוא כבר רזה, ואנחנו פוחדים שיגיע למצב של אנמיה (הגמוגלובין שלו לפני הניתוח קצת נמוך, גבולי). האם מצב כזה הוא סביר אחרי ניתוח כזה ? איך ילד בגיל הזה יכול להישאר שבוע בלי אוכל ?
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלכלה לאחר ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/05/2009

    ריקי שלום רב.
    הכאב לאחר ניתוח שקדים קיים בכל אחד ממנותחי שקדים, ללא יוצא מן הכלל, אצל בנך, אכן ההפרעה בבליעה היא ארוכה מהרגיל, כי בד"כ לאחר יומיים-שלושה, ילדים בגיל זה כן מעיזים לאכול.
    שתיית המים היא נחמה קטנה, וניתן להוסיף תרכיז לשיפור רמת הסוכר , כמו כן מומלץ לנסות דברי מאכל קרים כמו גלידה וכו... ,וכדאי במצב נתון זה לתת תכשיר נגד כאב כל 5 שעות כדי שפעולות הבליעה תכאבנה פחות.
    חשוב לזכור שאם הסרוב יימשך כדאי לפנות למחלקה המנתחת, לא מחשש להמוגלובין נמוך, אלא מחשש להתייבשות.
    איחולי החלמה מהירה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו