הסרת שקדים ושקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שקדים ושקד שלישי
    תמר
    26/05/2009

    בני בן 3 וארבעה חודשים נבדק לאחר שסובל מקשיי נשימה דלקות גרון חוזרות ונחירות.
    מלבד זאת חולה אסטמה, מומחה גרון המליץ לנתח ולהסיר גם שקדים וגם שקד שלישי.
    רציתי לדעת אם בני לא קטן מידיי ,ומה קורה לילד במידה ולא מנתחים- מה הכוונה עיקוב בהתפתחות?
    האם הוצאת השקד השלישי לא תפתור את הבעיה? אני מאוד חרדה לניתוח ורציתי לדעת אם זה הכרחי
    אשמח אם תעזרי לי
    תודה מראש-תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שקדים ושקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח השקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/05/2009

    תמר שלום רב.
    אחת מההתוויות המצדיקות-מחייבות ניתוח, היא ריבוי דלקות שקדים, מתוך הנחה שבנך קיבל טיפול אנטיביוטי וגם מונע, אין מנוס מהניתוח. בהיותו של הבן חולה אסטמה הניתוח יגרום גם לשיפור בנשימה, ולשיפור בהתקפי האסטמה.
    גיל בנך מאפשר את הניתוח, ולמעשה מרבית מנותחי השקדים הם בגילאי 3-5 שנים.
    הימנעות מניתוח עלולה לגרום להמשך הופעת הדלקות וכל הכרוך בכך, עלולים גם להיווצר סיבוכים, וכשמדברים על עיקוב ההתפתחות, מדברים בראש וראשונה בזו הגופנית, שהרי מספר פעמים בשנה, למשך מספר ימים, הילד אינו מזין את עצמו. גם קשיי הנשימה מהווים התוויה לניתוח, ואי הניתוח יכול לגרום לשינוי אנטומי בגדילה של החיך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו