הוצאת צינוריות מהאוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת צינוריות מהאוזניים
    אירנה
    16/06/2009

    שלום!
    בני (5 שנים 10 חודשים) עבר ניתוח צינוריות בשני האוזניים ואדנויד לפני שנתיים.
    הצינוריות עדיין לא יצאו באופן עצמאי, לכן הרפא המטפל הציעה לנו להוציא אותם בהרדמה כללית. האם זה הכרכי? אם הם לא יצאו תוך שנתייםת יש סיכוי, שהם יצאו לבד באופן טבעי, או שבכל זאת צריך להוציא אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת צינוריות מהאוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת צינוריות.

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/06/2009

    אירנה שלום רב.
    בד"כ צינוריות "יושבות" באוזניים כ 10 ח' במוצע. לאחר שנתיים כדאי להוציאם, וכדי לא לגרום בשעת הוצאתם, לקריעה של עור התוף, הניתוח מיתבצע בהרדמה כללית. מעבר להוצאתם, המנתח בוחן את שולי הנקב בו היו הצינוריות, ובודק צורך בהטריית שוליים, לזירוז סגירת הנקב.
    לשאלתך ככל שעוברים החודשים מעבר לזמן הממוצע, הסיכוי של יציאה טיבעית הולך וקטן.
    אציין גם שהפעולה הניתוחית קצרה.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו