ניתוח שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקד שלישי
    מיטל
    18/06/2009

    בני בן 7.5 חודשים סובל כבר מגיל חודשיים מתופעות של חוסר נשימה רצוף, לא ישן בלילות,נחירות, אוכל אוכל לסירוגין עקב חוסר אויר בעיקבות כך זרק גם את המוצץ. בצילום אובחן שקד שלישי אם מעבר קטן של אויר לפני חודשים התחיל להשתמש בתרופת נזקורד התרופה השפיעה לטובה, הילד ישן יותר טוב בלילות, אבל אז התחילו בעיות אוזניים (דלקות ונוזלים) כל שבועיים. האם כדי לנתח בגיל הזה? (רואים פשוט שהילד לא רגוע בכלל)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי בגיל 7.5

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/06/2009

    מיטל שלום רב.
    גם בגיל זה כריתה כירורגית של השקד השלישי יכולה לשפר את הנשימה והנחרה. על-פי מכתבך אני מבין שקיים גם גודש ברירית האף, שהרי הנזוקורט (שמכיל מעט סטרואידים), משפיע בעיקר על רירית האף, ולא על השקד השלישי. השיפור שציינת במכתבך מקורו ככל הניראה בפתיחה טובה יותר של האויר באף. לאור זאת ייתכן שכריתת השקד השלישי תעזור מעט בנשימה, ויותר במניעת דלקות אוזניים. לסיום הייתי ממליץ לפנות לבדיקת אלרגולוג, אולי בעזרתו ניתן יהיה לעזור לרירית האף.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו