יובש בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יובש בגרון
    מירב
    20/06/2009

    שלום אני בת 20 לא נוטלת גלולות או תרופות כלשהם!
    היה לי סטרפטוטוקס A בגרון לפני ככחודש לאחר שהחיידק עבר לאחרונה. סובלת מיובש בגרון אשר עושה לי תופעות של הרגשות של גוף זר בגרון ושל תחושה שבא לי להקיא.

    הרופא נתן לי למוסין ואלוריל תרופה שמתומססת במים ואז בולעים אותה לצמיגות של הליחה.

    ואוטריוין לגודש באף.שיש לי שאני נמנעת מלשים אותו כיוון שעם אני משתמשת בכל מיני תרסיסים לאף הגודש הוא ניהיה נוראי ועושה לי קשיי נשימה +דימומים מהאף ומהפה.
    ואציין שעוד חודש אני אמורה לעבור ניתוח לכריתת קונחיות ולסיים עם האף הגדוש הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בגרון.

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/06/2009

    מירב שלום רב.
    מאחר והיננו פורום א.א.גרון ילדים, אענה לשאלתך באופן חריג.
    היובש בגרון, אינו קשור לחיידק הסטרפטוקוק שהיה בגרונך, ומקורו יכול להיות מסיבות רבות, החל מסכרת, דרך מיעוט הפרשות של בלוטות הרוק, רפלוקס, הפרעה בחילופי החומרים וכו'...
    לדעתי הסיבה ליובש אצלך, כבר מתוארת במכתבך, והיא הגודש בריריות הכונכות באף, תכונתם שבמצב שכיבה הן מתנפחות יותר, ואת נאלצת לנשום בפה פעור (לפחות חלקית). בטוחני שהניתוח לפתיחת המעברים באף, ישפר גם את תחושתך זו.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו