ניצוח אדנואיד ושקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניצוח אדנואיד ושקדים
    משה
    21/06/2009

    שלום
    בני בן 4 , בחורף האחרון סבל פעמיים מדלקת גרון ומאז החלה הדרדרות לכיוון של נשימה כבדה ונחירות בלילות ובחודש האחרון מתקשה גם לנשום במהלך היום. אציין שוב כי עד החורף האחרון לא היו תופעות מסוג זה.
    ביקור אצל רופא אף אוזן וגרון העלה צורך מיידי בניתוח שקדים ואדנואיד. שקדים מוגדלים חוסמים נושקים
    תשובת הצילום: " התעבות של הרקמות הרכות בדופן האחורי של חלל הנזופרינקס מתאימה בראש ובראשונה להגדלה של הרקמה האדנואידית".
    בדיקת שמיעה העלתה ממצא של ליקוי שמיעה הולכתי באוזן ימין, בגדר הנורמה בשמאל.
    בחודש האחרון ממש מתאמץ בשנתו, מתקשה להתעורר בבוקר, עייף במהלך היום אינו חיוני.
    שאלתי: מה ההסתברות שמצבו זה הוא זמני ויחלוף ללא צורך בניתוח? האם יש טעם לחכות ולראות כיצד המצב יתפתח או שמא לנתח מיידית?

    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניצוח אדנואיד ושקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח עכשיו.

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/06/2009

    משה שלום רב.
    תיאור מצב הילד והסבל שלו בתקופה האחרונה, על אף חששותיך, מחייבות ניתוח ! איני מוציא מהחשוב, כמובן, אפשרות שיפור במצב, אלא שהוא לא יוכל להיות קיצוני ולסיים לחלוטין את הסבל. מאידך, מי מבטיח שהמצב לא יוחמר ? (הסיכוי להחמרה גדול מהסיכוי לשיפור).
    לסיכום המלצתי היא לנתח, ושיהיה בהצלחה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו