דימום מהאף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום מהאף
    מיטל ימין
    15/07/2009

    שלום רב, בני דויד בן 5, מס' פעמים הוא דימם מהאף (פעמיים בלילה מתוך שינה) ו3 פעמים במהלך היום. הדימום החל פתאום לזרום (דויד לא נחבל או חיטט באף), פעמיים לקחתי אותו לבדיקה אצל רופא אף אוזן גרון (שני רופאים) הראשון לא בדק אותו וטען שייתכן שיש פצע, הרופא השני הסתכל על האף ואמר שאין שום דבר, למרות זאת אני מודאגת, מכיוון שלא ייתכן שישנו דימום רב שחוזר ואין סיבה לכך, אולי חשוב לציין שדויד אסמטי.
    אודה אם תוכלו לייעץ לי, אני אובדת עצות ומאוד מודאגת.
    בברכה מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף

    ד``ר יהושע דנינו
    16/07/2009

    שלום מיטל,
    לדימום מהאף מספר סיבות. בגיל של בנך הסיבה השכיחה היא יובש של הריריות. גם נזלות הגורמות לגירוי של כלי הדם יכולות להיות הסיבה לדימום מהאף. סיבות נדירות אחרות שיכולות לגרום לדימום הן הפרעות קרישה, יתר לחץ דם. לעיתים מופיע דימום ללא כל סיבה נראית לעין.
    אסטמה קשורה בחלק מהמקרים עם נזלות אלרגיות מה שיכול לתרום להופעת דימום מהאף.
    הטיפול בדימום הוא לחץ מקומי (סגירת האף באמצעות לחיצת שתי האצבעות) של מספר דקות (3-5 דקות) שנועד לעצור את הדם. במידה ולחץ כזה לא עוזר יש לנסות שנית. אם הדימום לא נפסק רצוי לפנות לחדר מיון. במידה והדימום חוזר יש לפנות למעקב של מומחה א.א.ג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו