סטרפ A

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפ A
    מרינה
    21/07/2009

    שלום,

    לביתי בת השנה וחצי נלקח משטח גרון בזמן מחלת חום ויצא חיובי. היא קיבלה רפאפן 10 ימים כמקובל.
    חזרתי על משטח כשבוע + לאחר סיום הטיפול כשהיא הרגישה טוב לחלוטין. שוב יצא חיובי.
    פניתי לאאג שאמר לא לעשות כלום שכנראה היא נשאית וכל עוד אין מחלה קלינית לא מתערבים. הסטרפ הוא מסוג פיורוגני.
    במקביל כל בני המשפחה עשינו משטחים שיצאו חיוביים וקיבלנו טיפול. משטחים חוזרים חזרו שליליים.

    רופא הילדדים שלנו לעומת זאת נחוש בדעתו שיש מה לעשות, שיש לבצע בדיקות דם ובמידת הצורך להסיר שקדים...
    אני אשמח לשמוע את דעתך בנושא=האים לבצע בדיקות (שקיעת דם, ועוד בדיקות ) או לעזוב..

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפ A

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוק

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2009

    מרינה שלום רב.
    צודק רופא א.א.גרון שטוען שכל עוד אין קלינית כל הפרעה, ו/או ספירת הדם תקינה, החיידק אינו מהווה כל סכנה לבתך. אין לכן צורך במתן אנטיביוטיקה, והילדה על פי סיפור "מחלתה", רחוקה מאוד מניתוח להסרת השקדים!! השאלה אם רופא הילדים יכול להבטיח שלאחר הסרתם, בגיל זה (כשחיוניותם גדולה), לא יהיה יותר סטרפ. במישטחי גרון? התשובה, לא!
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו