החלמה מניתוח שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה מניתוח שקדים
    רוני
    25/07/2009

    שלום דוקטור,
    קוראים לי רוני אני בן 16 עברתי ניתוח להסרת השקדים לפני 4 ימים ויש לי כמה שאלות.

    1.עד עכשיו לא היה לי דימומים בכלל (טפו טפו טפו), עד כמה זמן לאחר הניתוח יש סכנה לדימום?
    2.עד עכשיו בקושי הצלחתי לאכול בגלל הכאבים... כמה זמן להערכתך יקח עד שהכאב יחלש ואני יוכל לחזור לאכול אוכל נורמלי?
    3.שמתי לב שהדיבור שלי השתנה יש כזה הד או משהו כזה זה ישאר ככה? או שזה חוזר להיות נורמלי אחרי כמה זמן?

    תודה,
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלמה מניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/07/2009

    רוני שלום רב.
    מענה לשאלות במכתבך:
    1. הזמן הקריטי לדימום הוא 6 שעות ראשונות מהניתוח, אלא שלצערנו לא מדובר במדע מדוייק, ויש המגדירים 2 זמנים המועדים ביותר לדמום, האחד זה 24 שעות ראשונות לניתוח, והתקופה השניה (הרבה הרבה יותר נדירה), זה כשבוע לאחר הניתוח, ביגלל חומר לבן באיזור הניתוח שמיתנתק לאחר כ 7 ימים.
    2. הכאב בגילך אינו חריג ויכול להמשך גם מעבר לשבוע, בתקופה זו כדאי לצרוך תכשיר נגד כאב ,אחת למספר שעות, ולאכול, אוכל קר ורך (מעדנים, גלידות......). נראה לי שתוך 7-10 ימים תוכל לאכול רגיל.
    3. הקול שהשתנה הוא תוצר של חלל גדול יותר בלוע, ואי ספיקה (זמנית) של החיך, עם מעט סבלנות הקול אמור לשוב ולהיות "נורמלי".
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו