שקדים וקונחיות מוגדלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקדים וקונחיות מוגדלות
    בת 15
    25/07/2009

    אני בת 15 וחצי ואני סובלת מקושי נשימה משום שיש לי שקד שלישי ופוליפים וקטנחיות מוגדלות.
    הלכתי אל הרופא והוא אמר שכדאי לי לחכות עוד שנתיים כי זה יכול לעבור לבד בלי ניתוח.
    הוא אמר שבדרך כלל עושים ניתוח להוצאת הפוליפים אבל לא בכמות הקטנה שיש לי.
    אני מרגישה יובש בפה ובגרון ובאף קושי נשימה וסתימות.
    בנוסף אני נושמת גם מהפה .
    הקונחיות חוסמות לי תאויר דרך האף כל פעם בנחיר אחד וזה לא נעים בכלל.
    נסיתי להישתמש בתרססים לאף אבל עדיין הרגשתי שהאף שלי סתום
    ניסיתי להישתמש באוטריוין אבל עדיין יש לי יויבש בפה ובגרון.
    רציתי לדעת האם ההתפתחות שלי ניפגעה בצורה כולשהי בגלל השקד השלישי כי קראתי שזה מפריעה להתפתחות הפנים בגיל צעיר האם זה מה שקרה גם לי ?
    מקווה לתשובה מהירה

    בברכה אפרת



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקדים וקונחיות מוגדלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי וקונכיות

    ד``ר יהושע דנינו
    25/07/2009

    שלום לבת ה-15,
    שקד שלישי אמור להעלם מהגוך בגיל 10, לכן במידה והוא קיים גם בגילך הסיכוי שיעלם הוא קטן ולכן מומלץ בדרך כלל להסירו בניתוח, כמובן במידה והוא מפריע למעבר אויר.
    הטיפול בקונכיות מתחלק לטיפול תרופתי (ספרי לאף) ובמידה ואינו עוזר יש לעבור לטיפול כירורגי (ניתוח). הטיפול הכירורגי יכול להיות על ידי צריבת הקונכיות או על ידי הסרתן. מומלץ לבצע תחילה את הצריבה בעזרת גלי רדיו ובהמשך במידה ואין שיפור להסיר אותן.
    באשר לשאלתך על הפגיעה בהתפתחות, יכולה להיות פגיעה בקשת הלסת ובמנך השיניים ועוד.
    ניתן להתייעץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק את טענתך ויחווה על כך דעתו.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו