שעוות אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעוות אוזניים
    הילה
    08/08/2009

    שלום,
    לבני בן השנתיים וחצי (וגם לי בת ה- 28) יש בעיה של שעוות אוזניים. הבעיה היא שהיא מצטברת מאוד מהר.
    לא מזמן שמנו לב שיש לו ירידה בשמיעה והיינו אצל רופא אא"ג שניקה את האוזן (לקח המון זמן) ואמר שהיו פקקים רציניים ואמר גם שיש נוזלים באוזן. שלח אותנו לבדיקת שמיעה שבוצעה שבוע לאחר מכן ובה נאמר לנו שהאוזן שלו מלאה שעווה, וגם רואים כי היא כבר מתחילה לצאת מהאוזן.
    אני לא מנקה לו אוזניים וזה מגיע למצב שכל הזמן האוזן מלאה שעווה (רואים את זה אם מסתכלים לו באוזן). גם אצלי זה ככה וההרגשה באוזניים כל הזמן מפריעה, האוזן כל הזמן או כואבת או מציקה בדרך אחרת. אי אפשר לחפוף כמו שצריך מחשש שטיפת מים תיכנס ואז יכאב ויציק עוד יותר.
    הרופא אמר שאין דרך לטפל בזה אלא להגיע לניקוי בפעם בשלושה חודשים.

    האם באמת הילד צריך לסבול (כמוני) כל חייו בגלל העניין הזה? באמת אין טיפול?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעוות אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה-דונאג

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/08/2009

    הילה שלום רב.
    כמויות ההפרשות של הדונאג משתנות מאדם לאדם, (יש גם מקרים של שוני בין האוזניים אצל אותו אדם), כאשר הכמות היא סבירה האוזן בד"כ מיתפנה מעצמה, וכל שנישאר לעשות זה לשטוף ולנקות חצונית את האפרכסת.
    התיאור של הקורה לכם, אינו מאוד שכיח, והמלצתי היא : אחת לשבועיים-שלושה לזלף מספר טיפות של שמן פראפין, למשך 2-3 ימים, (פעמיים ביום), ובכך להפחית את התדירות בביקורים
    אצל רופא א.א.גרון.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו