מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלמה מניתוח הסרת שקדים+שקד שלישיאמא ל - 215/08/2009
שלום רב
בני בן שנתים ו - 4 חודשים, עבר ביום שלישי(לפני 4 ימים) את הניתוח המפורט בכותרת.
הניתוח עבר בשלום וכן ההתאוששות.
יום למחרת בבית החולים היה חום נמוך, 37.2/37.4
הרופאים ביצעו בדיקת שתן, דם וצילום ראות, לא מצאו שום דבר
אמרו שזה יכול להיות תגובה לניתוח/להרדמה, או משהו שדגר ויצא עכשיו
הטיפול:
נר/נורפן וכן אנטיביוטיקה.
שוחררנו הביתה ביו שישי.
אין ספק שמצבו משתפר.עדין מתקשה בבליעה ולא אוכל הרבה.
שאלתי:
1. למה הכוונה אוכל רך? האם פיתה טריה עם חומוס/טחינה זה בסדר?
או רוגעלך טרי זה בסדר או חביתה שהתקררה? (אנלנו 4 ימים אחרי ניתוח!!)
2. איזה פעילות כן מותר לעשות?
3. נאמר משככי כאב עד שבוע מהניתוח האם זה נספר מיום הניתוח או מיום השחרור (היה 4 ימים בבית חולים)
4. בגדול אין לו חום גג 37.4 כמה זמן אחרי הניתוח זה בעייתי ומצריך בקרה רפואית?
תודה רבה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה
ד``ר יצחק ענתבי15/08/2009נעמה שלום רב.
ה"חום", אכן, אינו סיבה לדאגה, והטיפול האנטיביוטי הינו מניעתי בלבד.
קשיי הבליעה הינם אופיינים לניתוח זה.
בהנחיות בשיחרור מהניתוח ממליצים על:
1: אוכל רך. הכוונה לאוכל שאינו מצריך לעיסה, ודברי מאכל קרים כמו מעדנים,מרקים, דיסות, גלידות...... יש הטוענים שניתן לאכול כל מה שהמנותח/ת מעוניין ויכול לאכול, החשוב ביותר זה השתיה. כל זה לזמן של מספר ימים בודדים ( 3-4 ימים).
2: להמנע ממאמץ גופני, ילדים אוהבים להתפרק ולהשתולל ולבטח כשהם מרגישים טוב, עד כמה שרק ניתן, להרגיעם, למשך השבוע הראשון מהניתוח.
3: משכך כאבים מומלץ לקחת בימים הראשונים (3-4) אחת ל5-6 שעות, ואח"כ רק על פי הצורך.
4: רק במקרה של חום שמעל ל 38 מעלות, כדאי לפנות לבדיקה, ללא כל קשר לחום מומלצת ביקורת הרופא המקצועי, לאחר כ 3 שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)