התאוששות אחרי ניתוח שקדים+שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התאוששות אחרי ניתוח שקדים+שקד שלישי
    אמא ל - 2
    19/08/2009

    שלום

    שאלתי שאלה לפני כשבוע וענית לי ועל כך תודה

    יש לי עוד כמה שאלות:

    הניתוח היה ביום שלישי אחה"צ והיום יום רביעי, ישנה הצלחה מבחינת הניתוח כבר לא נוחר ולא זז בשינה

    1. עדיין מאוד כואב (יותר טוב מבהתחלה אך עדיין מאוד מאוד כואב, עד מתי בדרך כלל נמשך הכאב הרציני מהסוג הזה?

    2. האם בכי מסוכן לאזור הניתוח ויוכול ליגרום לנזק או חס וחלילה דימום?

    3. האם 8 ימים אחרי הניתוח עדיין ישנה סכנה לדימום?

    4. האם כשקמים משינה האזור יותר כואב (כי לא שתה או אכל וישנה תחושת יובש)?

    5. האם יש טעם לתת אקמול באמצע הלילה גם כשישן ולא מתלונן בשלב זה?

    6. מתי אפשר לשנות את התזונה ( הילד פותח כל הזמן את המקרר... אך עדיין ניזון מנוזלם פורמולות וכו)

    תודה רבה נעמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה

    אמא ל - 2
    19/08/2009

    אציין שבני בן שנתיים וארבעה חודשים, כשלא כואב חיוני תצוחק משחק ופעיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאוששות מניתוח

    ד``ר יצחק ענתבי
    19/08/2009

    שלום רב.
    על חלק משאלותייך היה מענה בתשובתי הקודמת, אחזור לשאלותייך.
    1, את סותרת את עצמך כי בחלק ניכר של היום והלילה את כותבת שהילד נינוח, הכאב צריך היה לחלוף ולבטח אם "מאוד כואב". (על כן מומלץ להיבדק ע"י הרופא המנתח).
    2. בכי אינו מסוכן לאיזור הניתוח.
    3. כן ,עדיין קיימת, אך באחוזים השואפים לאפס.
    4. ראי תשובה לשאלה 1.
    5. אין צורך
    6. אפשר לתת לאכול כל מה שהילד רוצה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו