מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התאוששות אחרי ניתוח שקדים+שקד שלישיאמא ל - 219/08/2009
שלום
שאלתי שאלה לפני כשבוע וענית לי ועל כך תודה
יש לי עוד כמה שאלות:
הניתוח היה ביום שלישי אחה"צ והיום יום רביעי, ישנה הצלחה מבחינת הניתוח כבר לא נוחר ולא זז בשינה
1. עדיין מאוד כואב (יותר טוב מבהתחלה אך עדיין מאוד מאוד כואב, עד מתי בדרך כלל נמשך הכאב הרציני מהסוג הזה?
2. האם בכי מסוכן לאזור הניתוח ויוכול ליגרום לנזק או חס וחלילה דימום?
3. האם 8 ימים אחרי הניתוח עדיין ישנה סכנה לדימום?
4. האם כשקמים משינה האזור יותר כואב (כי לא שתה או אכל וישנה תחושת יובש)?
5. האם יש טעם לתת אקמול באמצע הלילה גם כשישן ולא מתלונן בשלב זה?
6. מתי אפשר לשנות את התזונה ( הילד פותח כל הזמן את המקרר... אך עדיין ניזון מנוזלם פורמולות וכו)
תודה רבה נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה
אמא ל - 219/08/2009אציין שבני בן שנתיים וארבעה חודשים, כשלא כואב חיוני תצוחק משחק ופעיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאוששות מניתוח
ד``ר יצחק ענתבי19/08/2009שלום רב.
על חלק משאלותייך היה מענה בתשובתי הקודמת, אחזור לשאלותייך.
1, את סותרת את עצמך כי בחלק ניכר של היום והלילה את כותבת שהילד נינוח, הכאב צריך היה לחלוף ולבטח אם "מאוד כואב". (על כן מומלץ להיבדק ע"י הרופא המנתח).
2. בכי אינו מסוכן לאיזור הניתוח.
3. כן ,עדיין קיימת, אך באחוזים השואפים לאפס.
4. ראי תשובה לשאלה 1.
5. אין צורך
6. אפשר לתת לאכול כל מה שהילד רוצה.
איחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)