שאלה לרופא בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופא בבקשה
    ליזה
    23/08/2009

    בני בן השתים ו4 חודשים עבר ביום שלישי ניתוח כפתורים שקדים ושקד שלישי בקושי שותה ואוכל מעט ארטיקים מסרב לאכול ולשתות כמה צריך לתת כמות לילד שתיה עם מזרק אני נותנת לו חוץ מזה הוא מחזיק בפה את הרוק מיום הניתוח כמה זמן זה ימשך?
    מתי יתחיל לשתות ולאכול טוב צריך לחזור לגן?

    לגבי ילדה בת 8.5 כול הזמן מנוזלת מנוזלת נתתי כל התרופות בעולם כימי טבעי הומופאטי זה מפריעה לילדה בחברה היא גם היפארקטיבית צורכת ריאטלין וזה מציק לה מאד מאד לפי דבריה מה ניתן לעשות עזרה בבבקשה?


    תודה על העזרה וסליחה על האורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרופא בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אחר ניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    23/08/2009

    1. אחר ניתוח שקדים יש בדרך כלל כאבים המפריעים לבלוע את האוכל. לכן, יש לתת לילד אקמול נוזלי (בהתאם למשקל הילד), כחצי שעה לפני כל ארוחה, שלוש פעמים ביום, דבר שיפחית את הכאבים ולכן הילד יבלע את השתייה והאוכל יותר בקלות. במידה והילד אינו בולע את האקמול הנוזלי, יש לתת לו את האקמול בצורת נרות.
    בדרך כלל, אחרי ארבעה-חמישה ימים הילד יתחיל לאכול ולשתות גם ללא מנת אקמול.

    2. לגבי הילדה - יש לברר האם מדובר בשקד שלישי מוגדל או בנזלת על רקע אלרגי. לשם כך, יש להתייעץ עם מומחה לאף אוזן גרון ובמידת הצורך, הוא יפנה לאלרגולוג.

    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרופא תודה ועוד שאלה בבקשה

    ליזה
    24/08/2009

    לרופא היקר בני אחרי שבוע מהניתוח שמונה ימים אחרי עדין עם טיפול משכי כאבים מסרב לאכול ולשתות רק בכח כדי שימשיך להתקיים כל מה שאני מגישה לא הוא בורח ולא רוצה כלום דברים שהוא נורא אוהב מה לעשות? הגן שלו חזר למסגרת מה אני יכולה לעשות אם הוא מסרב לשתות ולאכול ובטח לא יוכל מההגננת, הגננת לשעבר אמרה שצריך לתת לגננת שתתן לו בכח ההנהלה רוצה אישורים לפי דעתי כדאי להכניסו ליום שלם ביום ראשון האם כדאי לפני לא יודעת מה לעשות סוגר את הפה חזק רוצה רק את אבא שלו ולא אותי והאבא צריך לחזור לעבודה אני כבר נקרעת מכל זה האם זה נורמלי שעדיין מסרב לאכול ולשתות לבד מתי זה ישתנה ? די אוף מפחדת לשלוח את האבא לעבודה והמעסיק כועס נורא........................... אנא עזור לי בתשובתך תודה מכל הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה לרופא

    ליזה
    25/08/2009

    דר בבקשה הילד שלי לא מחייך ולא משחק כמ פעם מתי זה ישתנה או שיש צורך לעשות משהו גם מוריד ומעלה חום אמא נקרעת....................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו