תינוקת בת 7 חודשים ודלקות אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 7 חודשים ודלקות אוזניים
    דנה
    29/08/2009

    ד"ר שלום,

    בתח בת שבעה חודשים. בשלושת השבועות האחרונים היינו בחו"ל, לאחר יום בעקבות צרחות בלתי פוסקות הזמנו רופאה למלון שאמרה כי יש לה דלקת באוזן, רשמה אנטיביוטיקה ובאמת, כבר באותו לילה לאחר 2 מנות היא כבר ישנה יותר טוב והיתה יותר רגועה. סיימנו את האנטביוטיקה ביום שישי, שלושה ימים לאחר מכן, שוב צרחות וחוסר שקט, לקחנו אותה לרופאת ילדים, שוב היתה דלקת באותה האוזן, היא בצעה גם ספירת דם שהיתה גבוהה ושוב קבלה אנטיביוטיקה.יום לאחר סיום האנטביוטיקה שבנו לארץ, שלושה ימים לאחר מכן, אותו סיפור, הלכנו לרופא א.א.ג שראה נוזלים באוזן ודלקת באוזן ימין. שוב אנטביוטיקה. הפעם אוגמנטין, שתי הראשונות היו מוקסיפן. ביתי קיבלה כבר 5 מנות ועדיין אין שיפור. ניכר שהיא סובלת כאבים, מתעוררת בצרחות נון סטופ בלילה ולא נינוחה במהלך היום. אשמח לחוות דעתך.תודה. דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    29/08/2009

    שלום דנה,
    בדלקות חוזרות של האוזן יש צורך להחליף את האנטיביוטיקה ובהתאם למצב האוזן ומצב החום של הילד יש לעיתים צורך לנקז את המוגלה (ניקור עור התוף) לשם כך יש לפנות למומחה א.א.ג. שיאבחן ויתן את הטיפול המתאים.
    בהצלחה וכל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו