דלקות באוזניים לאחר ניתוח כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות באוזניים לאחר ניתוח כפתורים
    קטי
    15/10/2009

    שלום רב,
    בתי בת ה -4, עברה לפני כ 7 חודשים ניתוח כפתורים ושקד שלישי (בשל נוזליים באוזניים וירידה בשמיעה).
    לאחר הניתוח התחילו אצלה דלקות וטיפלנו באמצעות מי-חמצן (ע"פי המלצת רופא אאג), טיפול אשר לא עזר כלל.
    לאחר מכן טיפלנו באמצעות טיפות אוזניים (עפ"י המלצת רופא אאג אחר), טיפול אשר עזר חלקית הדלקות הפסיקו וחזרו שוב.
    הרופא המליץ לנו על הוצאת הכפתורים בשל ההנחה כי הגוף דוחה את הגוף הזר.
    שאלותי הן:
    1. האם הוצאת הכפתורים הינה שוב תהליך ניתוחי בהרדמה מלאה וכד'?
    2. במקרה ונוציא את הצינוריות האם ישנו חשש לירידה בשמיעה שוב?
    3. האם ישנו טיפול אחר מומלץ ?
    תודה
    קטי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים לאחר ניתוח כפתורים

    ד``ר יהושע דנינו
    16/10/2009

    שלום קטי,
    1. הוצאת הכפתורים במידה ולא יצאו מעור התוף עדיין, הינה פעולה הגורמת לכאב חזק לזמן קצר. לכן על מנת למנוע את הכאב בדרך כלל מומלץ לעשות זאת בהרדמה כללית.
    2. לאחר הוצאת הצינורית יכולים להיווצר נוזלים באוזן במידה והתעלה שבין האוזן לגרון אינה מתפקדת, מה שיכול לגרום לליקוי שמיעה.
    3. ניתן לשאוב את ההפרשות לעיתים קרובות ולעיתים אף פעם-פעמיים ביום במסגרת אישפוז ומתן אנטיביוטיקה לתוך הוריד.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו